ارزیابی مثبت از عملکرد هیأت اجرایی انتخابات نظام مهندسی استان البرز منوچهر شیبانی اصل

ارزیابی مثبت از عملکرد هیأت اجرایی انتخابات نظام مهندسی استان البرز

بازدید ریاست دستگاه نظارت هشتمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمانهای نظام مهندسی ساختمان در بازدید از عملکرد هیأت اجرایی و دستگاه نظارت استان البرز اقدامات انجام شده را مناسب ارزیابی کرد.

کد خبر: 970502012 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲ مرداد ۹۷ - ۲:۵۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،بازدید ریاست دستگاه نظارت هشتمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمانهای نظام مهندسی ساختمان در بازدید از عملکرد هیأت اجرایی و دستگاه نظارت استان البرز اقدامات انجام شده را مناسب ارزیابی کرد.

ارزیابی مثبت از عملکرد هیأت اجرایی انتخابات نظام مهندسی استان البرز

ارزیابی مثبت از عملکرد هیأت اجرایی انتخابات نظام مهندسی استان البرز

ارزیابی مثبت از عملکرد هیأت اجرایی انتخابات نظام  مهندسی استان البرز

منوچهر شیبانی اصل به اتفاق محمدجواد ابوالفتحی – مشاور معاونت مسکن و ساختمان، مصطفی مهردادفر – معاونت دفتر توسعه مهندسی ساختمان و محسن نکی – ریاست گروه و معین انتخابات استان بعد از بازدید از دفتر هیأت اجرایی انتخابات استان البرز، به اتفاق تقی رضایی – مدیرکل و سایر مدیران و معاونان اداره کل استان، در نشست مشترک هیأت اجرایی و دستگاه نظارت استان شرکت کرد.
شیبانی اصل در این مورد، عنوان داشت: فعالیت هیأت اجرایی و دستگاه نظارت استان، در بازدید امروز مناسب ارزیابی شد. تاکید فراوان وزارت را و شهرسازی بر اینست که عملیات اجرایی انتخابات توسط هیأتهای اجرایی به نحو احسن به انجام برسد و ادارات کل استانها صرفاً بعنوان دستگاه نظارت، بر حسن انجام انتخابات، رعایت موازین قانونی، آئین نامه ها و نظام نامه ها هم چنین اتخاذ تصمیمات هیأت اجرایی در چارچوب حدود وظایف و اختیارات خود نظارت نمایند و از هرگونه دخالت در فرایند اجرایی و وظایف هیأتهای اجرایی خودداری گردد.
وی گفت: با خاتمه دوره ثبت نام از داوطلبان، بررسی صلاحیت ثبت نام گنندگان آغاز می گردد. این بررسی شامل دو بخش است، نخست کسانیکه طبق ضوابط الزامی یک یا چند مورد از شرایط لازم را نداشته اند اما ثبت نام نموده اند که به علت فقدان شرایط لازم نام آنها از فهرست داوطلبان حذف می گردد و دوم کسانیکه طبق ضوابط قانونی فاقد صلاحیت قانونی تشخیص داده میشوند و متعاقباً فهرست نهایی داوطلبان دارای شرایط و صلاحیت لازم اعلام می گردد که البته لازم به ذکر است، اگر داوطلبی نسبت به رد صلاحیت خود معترض باشد، در مهلت قانونی تعیین شده اعتراض خود را به دستگاه نظارت استان اعلام کنند.

ارزیابی مثبت از عملکرد هیأت اجرایی انتخابات نظام مهندسی استان البرز

مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان در ادامه افزود: در این دوره تعیین روز برگزاری در یک بازه زمانی معین بعهده هر هیأت اجرایی استان قرار داده شده و روز انتخابات در هر استان یک روز در زمان مذکور خواهد بود که ممکن است با سایر استانها متفاوت باشد، اما در هر صورت یک روز در هر استان میباشد، وی با ابراز تعجب درمورد برخی برداشتهای نادرست از این بازه زمانیکه تصور کرده بودند انتخابات در چند روز متوالی انجام میشود، اعلام کرد چنین امری صحت ندارد.
در ادامه رضایی – ریاست دستگاه نظارت استان نیز در مورد چگونگی برگزاری انتخابات در استان البرز از اهتمام اداره کل راه و شهرسازی استان البرز برای برگزاری انتخابات به بهترین نحو خبر داد و تصریح کرد: تمام تمهیدات لازم در مورد برگزاری این انتخابات پیش بینی گردیده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز هم چنین بیان داشت: انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان البرز در ۷ رشته معماری، عمران، برق، مکانیک، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک برگزار می شود که در زمان اعلام شده برای نام نویسی تعداد هشتاد و دو نفر متقاضی کاندیداتوری در این انتخابات شدند که تائید صلاحیت این افراد براساس نظام نامه انتخابات نظام مهندسی ابلاغی از طرف وزارت راه و شهرسازی در حال انجام است و در زمان مقتضی اعلام می شود.
قابل ذکر است انتخابات هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان البرز در یک بازه زمانی مشخص و همزمان با کل کشور در مهر ماه امسال برگزار می شود.

منبع : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ مرداد ۹۷
1301 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0