پیام تشکر ریاست نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد از مهندسان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

پیام تشکر ریاست نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد از مهندسان

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از حضور پرشور مهندسان استان در انتخابات نظام مهندسی تقدیر و تشکر نمود.

کد خبر: 970717006 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۷ مهر ۹۷ - ۹:۲۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ نرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه  و بویر احمد، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از حضور پرشور مهندسان استان در انتخابات نظام مهندسی تقدیر و تشکر نمود.

پیام تشکر ریاست نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد از مهندسان

پیام تشکر ریاست نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد از مهندسان

پیام تشکر ریاست  نظام مهندسی ساختمان استان  کهگیلویه و بویراحمد از مهندسان

به گزارش روابط عمومی سازمان، متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال را شاکر هستیم که بار دیگر، شاهد حضور گسترده مهندسین شریف استان در حوزه های دفاتر نمایندگی یاسوج، گچساران و دهدشت در پای صندوقهای رأی بودیم.
بی شک این حضور گسترده میتواند پشتوانه محکم و قابل اتکایی برای خدمتگزاران شما در امر بهبود و ارتقاء خدمات و یاری گر روند توسعه اهداف سازمان در استان باشد.
اینجانب ضمن قدردانی از اعتماد مجدد مهندسین به این حقیر و عرض تبریک به دیگر کاندیداهای منتخب و تشکر از سایر کاندیداهای محترم، متذکر می شوم که این انتخاب مسئولیت همه ما را برای خدمت به مردم شریف و جامعه فرهیخته مهندسی دو چندان کرده است.
با استعانت از خداوند متعال و همراهی و همدلی همه منتخبان، در امر خطیر خدمت و توسعه استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد، از هیچ سعی و تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

پیام تشکر ریاست نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد از مهندسان

در خاتمه لازم می دانم از کلیه دست اندرکاران انتخابات هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان نظیر هیات اجرایی، هیات نظارت، نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی، کارکنان خدوم سازمان و دفاتر نمایندگی که در برگزاری موفق این انتخابات نقش موثر داشتند، صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.
احمد رضا خورشیدی؛
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ مهر ۹۷
1813 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0