نشست پاسخگویی به شبهات در فضای مجازی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

نشست پاسخگویی به شبهات در فضای مجازی

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بیان کرد: نشست پاسخگویی به شبهات در فضای مجازی برای کسانی بود که بدنبال کشف حقیقت هستند.

کد خبر: 190703001 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ تیر ۹۸ - ۸:۰۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظاام مهندسی ساختمان یزد،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بیان کرد: نشست پاسخگویی به شبهات در فضای مجازی برای کسانی بود که بدنبال کشف حقیقت هستند.

نشست پاسخگویی به شبهات در فضای مجازی

نشست پاسخگویی به شبهات در فضای مجازی

نشست پاسخگویی به شبهات  در فضای مجازی

نشست پاسخگویی به شبهات و انتقادات عنوان شده در فضای مجازی، از ساعت هفده الی ۲۰:۳۰ روز دوشنبه دهم تیرماه در سالن اجتماعات پردیس دانشگاه یزد برگزار گردید.
در این نشست، که برای نخستین بار برگزار میشد، سه شبهه مطرح شده در فضای مجازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در آغاز نشست، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با عنوان این که خود را نسبت به اجرای شعارهای عنوان شده در زمان انتخابات متعهد میداند، گفت: یکی از مهم‌ترین شعارهای ما شفافیت بود و این نشست، نیز در راستای تحقق بخشی همین شعار برگزار می گردد.
«مهدی سالاری» با عنوان این که اطلاع‌رسانی سریع و بدون سانسور را یک اصل میدانیم، اظهار داشت: مهمترین مسائل سازمان در هیئت مدیره عنوان می‌ گردد، که بهمین منظور فیلم کلیه نشست ها را بدون ذره ای تغییر و گرداوری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن منتشر می‌کنیم. همچنین انتشار خبرنامه و پذیرفتن منتقدین جهت بیان دغدغه هایشان در یک‌شنبه ها که روز ملاقات عمومی است، از دیگر فعالیتهای ما در زمینه تنویر افکار عمومی است. با این حال خود را متعهد میدانیم حتی اگر صد بار از ما این پرسش ها مطرح شوند، مجددا پاسخگو باشیم.
وی با عنوان این که ما همواره از منتقدان استقبال میکنیم، گفت: ما منتقدان سازمان را افرادی میدانیم که اتفاقات سازمان برایشان مهم بوده و دغدغه پیشرفت سازمان را دارند. بهمین منظور این نشست را برای کسانیکه بدنبال کشف حقیقت هستند برگزار کردیم.
سالاری تصریح کرد: با این حال زمانی انتقاد، سازنده است که در مورد موضوع، اطلاعات کافی داشته باشیم. در ماههای اخیر شاهد این هستیم که برخی منتقدان بدون این که بدانند ما به بسیاری از پرسش های آن‌ ها در گذشته و در قالب نشست های هیئت مدیره و یا مصاحبه ها پاسخ داده ایم و یا حتی اطلاعات صحیحی در مورد موضوع داشته باشند، شروع به اظهار نظر و نقد می کنند.
سالاری با عنوان این که یکی از نقدهایی که به ما میشود، روند کند تغییرات است، ادامه داد: اعتقاد ما این است که در تغییر باید اخلاق حرفه ای را مد نظر قرار داد و قانون رعایت گردد.

نشست پاسخگویی به شبهات در فضای مجازی

رئیس سازمان با اشاره به این که برخی منتقدان به ما خرده میگیرند که مدیریت ما مانند مدیران سابق نیست، گفت: ما برای تغییر و بهبود روند گذشته انتخاب شده ایم نه ادامه آن روند و در همین راستا از کلیه ظرفیت ‌های قانونی استفاده خواهیم کرد.
وی با عنوان این که در نشست هیئت مدیره یک‌شنبه نهم تیرماه در مورد موضوع استعفای کمالی، بحث و تبادل تظر صورت گرفت، گفت: کلیه اعضای حاضر هیئت مدیره بعد از شنیدن استدلالها و نظرات، رأی به پذیرفتن این استعفا دادند. هم‌چنین در صورت تمایل برای اطلاع از جزئیات این نشست میتوانید فیلم کامل نشست که بر روی سایت قرار خواهد گرفت را مشاهده نمایید.
سالاری با اشاره به این که مهم‌ترین علت کناره گیری کمالی، عدم پایبندی به سیاستهای هیئت مدیره و عدم شفاف سازی امور مالی و خدمات مهندسی در اردکان بود، افزود: با توجه به عهدی که با مهندسان بستیم، روند حسابرسی را با هدف سالم سازی و شفاف سازی کارها با همه توان و بیش از پیش ادامه خواهیم داد.
وی در مورد شبهات مطرح شده درزمینه انتخابات خاتم افزود: در این انتخابات فرد منتخب برای تصدی پست دیگری استعفا داد. در این شرایط قانون به ما اجازه میدهد رئیس دفتر نمایندگی شهرستان را توسط هیئت مدیره منتصب کنیم که در نهایت با بررسی رزومه افراد متقاضی، رئیس دفتر نمایندگی شهرستان خاتم را منصوب کردیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، در مورد موضوع عدم تمدید قرارداد سه تن از کارمندان سازمان نیز گفت: متأسفانه بعد از این اتفاق، جریانی از آن سوء استفاده کرده و حاشیه هایی را برای سازمان بوجود آورد. چه بسا اگر آن جریان ورود نکرده بود الآن این موضوع فیصله یافته بود. با این حال از پیشنهادات منطقی برای حل این موضوع استقبال میکنیم.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

شش اشتباه موثر در عدم قبولی در آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ تیر ۹۸
885 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0