نگاهی به انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان گیلان انتخابات نظام مهندسی

نگاهی به انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان گیلان

انگیزه حضور در پای صندوق های رای برای نشان دادن انسجام و همدلی اعضا برای حفاظت از حیثیت سازمان و جایگاه مهندسان در عرصه خدمت رسانی و حفظ منافع مصرف کنندگان نهایی است

کد خبر: 970706007 تاریخ انتشار: جمعه ۶ مهر ۹۷ - ۸:۳۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،انگیزه حضور در پای صندوق های رای برای نشان دادن انسجام و همدلی اعضا برای حفاظت از حیثیت سازمان و جایگاه مهندسان در عرصه خدمت رسانی و حفظ منافع مصرف کنندگان نهایی است

نگاهی به انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان گیلان

نگاهی به انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان گیلان

نگاهی به انتخابات نظام مهندسی ساختمان  استان گیلان

انتخابات هشتمین دوره نظام مهندسی از این حیث حایز اهمیت است که ابلاغیه های وزیر راه و شهرسازی بزعم حرفه مندان بر خلاف قوانین و مقررات بوده و در جهت تضعیف سازمان است. انگیزه حضور در پای صندوق های رای برای نشان دادن انسجام و همدلی اعضا برای حفاظت از حیثیت سازمان و جایگاه مهندسان در عرصه خدمت رسانی و حفظ منافع مصرف کنندگان نهایی است. در انتخاباتی که ابلاغیه وزارتخانه برای کاندیداتوری تعداد کاندیداها را خیلی محدود کرده و حتی در برخی رشته ها کاندیدای واجد شرایط با شرایط اعلامی پیدا نشده، از هم اکنون می توان جایگاه هر ۳ نامزد رشته معماری آقایان یل در میان، کاظمی و احمدزاده، در رشته مکانیک آقای رجبی را در هیات مدیره پیش بینی کرد. هم چنین در رشته شهرسازی بخت بیش تری برای موسوی و در رشته برق شانس بیش تر برای آقایان نصر و علی پور قایل شد. در رشته نقشه برداری همچون دوره گذشته شاهد رقابت شدید میان آقایان بدوی و پور واحدی هستیم. که چه بسا این بار پور واحدی گوی سبقت را از بدوی ربوده و بعضویت هیات مدیره در آید.
‎و اما رقابت اصلی و تعدد کاندیدا را هم چون همیشه در رشته عمران شاهد هستیم. بررسیها نشان می دهد آقایان مقدادی، قاسمیان و پورغفار جایگاه تثبیت شده ای دارند و رقابت برای به دست آوردن سه کرسی دیگر بین سایر کاندیداها در جریان است. به احتمال فراوان در این دوره شاهد خداحافظی ۲ نفر از اعضای فعلی هیات مدیره و جایگزینی افراد جدید باشیم.
‎از میان کاندیداهای موجود باید شانس محمدرضا حق پناه که مورد حمایت افراد صاحب نفوذ بوده و هم چنین ارتباط گسترده ای با اعضای سایر شهرها دارد، را بیش از سایر کاندیداها برشمرد. تسلط به قوانین شاید اصلی ترین شاخصه حق پناه باشد که کم تر کسی آن را کتمان می کند.
‎ایرج پورنصیری عضو فعلی هیات مدیره که مورد وثوق اعضا میباشد و همواره در جهت رفع مشکلات همه دوستان خود بوده نیز شانس خیلی خوبی جهت عضویت مجدد در هیات مدیره دارد.

نگاهی به انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان گیلان

‎میلاد نصر عضو فعلی گروه تخصصی به علت نزدیکی بسیار به ائتلاف جامع مهندسان( دفاتر) شانس خیلی خوبی برای به دست آوردن کرسی هیات مدیره دارد.
‎امیر رهبر و امین قربانی که هر ۲ عضو گروه تخصصی عمران هستند و هر یک مورد حمایت و منتسب به یک عضو هیات مدیره کنونی هستند، در رده بعدی افراد صاحب شانس قرار دارند.
‎و در نهایت می توان از ساعد دست پیمان، حمیدرضا شعبانی و آرش بهار نام برد که از .
بختِ اندکی برای عضویت در هیات مدیره برخوردار هستند.
منبع : ستار خان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ مهر ۹۷
982 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0