پيام تبريک ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گيلان بمناسبت روز معمار ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گيلان

پيام تبريک ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گيلان بمناسبت روز معمار

هنر معماري و شهرسازي ايران سابقه اي بقدمت تاريخ و تمدن پرافتخار اين مرز و بوم دارد و در ميان ملل و انديشمندان جهان، از چنان اعتبار و حيثيتي برخوردار است که همواره از آن بعنوان گنجينه‌ هاي با ارزش تمدن بشري ياد مي‌ شود.

کد خبر: 970203003 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ اردیبهشت ۹۷ - ۹:۴۵ ق.ظ

به گزارش پایاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان، در پيام « عبدالرضا قاسميان» ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گيلان بمناسبت روز معمار آمده است:هنر معماري و شهرسازي ايران سابقه اي بقدمت تاريخ و تمدن پرافتخار اين مرز و بوم دارد و در ميان ملل و انديشمندان جهان، از چنان اعتبار و حيثيتي برخوردار است که همواره از آن بعنوان گنجينه‌ هاي با ارزش تمدن بشري ياد مي‌ شود.

پيام تبريک ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گيلان بمناسبت روز معمار

پيام تبريک ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گيلان بمناسبت روز معمار

پيام تبريک ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان  استان گيلان بمناسبت روز معمار

تاريخ پرافتخار سرزمين اسلامي‎ مان ايران که مزين به عارفان ، انديشمندان و معماراني مانند “شيخ بهايي” است، آن گونه که شايسته است مورد مطالعه و تحقيق قرار نگرفته و بسياري از جنبه هاي نظري و ابداعات عملي آنها مغفول واقع شده که مناسبتهايي از اين دست ميتواند بستر مناسبي را براي اين کار ايجاد کند.
سوم اردي بهشت که بمناسبت گراميداشت زادروز شيخ بهايي انديشمند و معمار ايراني، روز معمار نام گذاري شده، فرصت مناسبي براي عميق‌ تر انديشيدن به نقش و منزلت معماري در گذشته و زمان معاصر و کوشش در جهت رسيدن به جايگاه واقعي آن مي ‎باشد.
اميد که جامعه معماري ايران با پژوهش در آثار معماري گذشتگان بتواند از ظرفيت ‌هاي بالا و استعدادهاي موجود استفاده کند و در خلق آثار فاخري که هم زمان پاسخگوي نياز انسان معاصر و نماينده شکوه و عظمت معماري پيشين باشد موفق عمل کند.

پيام تبريک ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گيلان بمناسبت روز معمار

اينجانب ضمن تبريک اين مناسبت، بر خود واجب مي دانم از نقش برجسته و غيرقابل انکار مهندسين معمار که همواره تلفيقي از هنر و علم و عشق را در آثارشان به نمايش می گذارند، قدر داني کنم.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی عمران (اجرا)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ اردیبهشت ۹۷
1126 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0