رايزني براي تاسيس شعبه سازمان نظام مهندسي ساختمان استان آبادان در کشور عراق ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان استان خوزستان دفتر نمايندگي آبادان بیان کرد:

رايزني براي تاسيس شعبه سازمان نظام مهندسي ساختمان استان آبادان در کشور عراق

عبدالرضا نادريانفر از تلاش و عقد توافق نامه اي مبني بر تاسيس شعبه اي از اين سازمان در کشور عراق خبر داد.

کد خبر: 971015012 تاریخ انتشار: شنبه ۱۵ دی ۹۷ - ۴:۳۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،عبدالرضا نادريانفر از تلاش و عقد توافق نامه اي مبني بر تاسيس شعبه اي از اين سازمان در کشور عراق خبر داد.

رايزني براي تاسيس شعبه سازمان نظام مهندسي ساختمان استان آبادان در کشور عراق

رايزني براي تاسيس شعبه سازمان نظام مهندسي ساختمان استان آبادان در کشور عراق

رايزني براي تاسيس شعبه سازمان نظام مهندسي  ساختمان استان آبادان در کشور عراق

وی با اشاره به ديدار و جلسه با ریاست و اعضاي شوراي شهر زبير و فرماندار اين شهرستان در عراق عنوان داشت: در اين ديدار که در ادامه رايزنيهاي قبلي انجام يافته بود صورت جلسه اي منعقد گردید که در آن چهارچوب و مدت زمان لازم جهت عقد توافق نامه اي مبني بر تاسيس شعبه اي از سازمان نظام مهندسي دفتر نمايندگي آبادان در کشور عراق و ارائه خدمات مهندسي در رشته هاي ۵ گانه مهندسي ساختمان، اعم از طراحي، نظارت و اجراي پروژه هاي ساختماني و زير بنايي شهر زبير توسط مهندسين عضو اين سازمان تهيه و تنظيم شده است.
ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان استان خوزستان دفتر نمايندگي آبادان تصریح کرد: در صورت تاييد و تصويب اين توافق نامه در آينده نه چندان دور شاهد حضور فعال مهندسين عضو سازمان نظام مهندسي خوزستان دفتر نمايندگي آبادان در کلیه زمينه هاي علمي، فني و مهندسي در کشور عراق باشيم.
لازم به ذکر است از اوايل امسال، جبار مقدم به نمايندگي از سازمان نظام مهندسي خوزستان دفتر نمايندگي آبادان، رايزنيهايي در مورد تاسيس شعبه اي از اين دفتر نمايندگي در عراق بمنظور صدور خدمات فني و مهندسي به اين کشور انجام داده است.

رايزني براي تاسيس شعبه سازمان نظام مهندسي ساختمان استان آبادان در کشور عراق

قابل ذکر است؛ در ادامه رايزنيهاي قبلي جهت عقد توافق نامه اي مبني بر ارائه خدمات مهندسي به کشور عراق، عبدالرضا نادريانفر _ ریاست سازمان نظام مهندسي خوزستان دفتر نمايندگي آبادان در سفري ۴ روزه به کشور عراق به ديدار فرماندار و مسئولان محلي شهرستان زبير و سرکنسولگري ايران در بصره رفت.
عبدالرضا نادريانفر _ ریاست هيات رئيسه اين دفتر نمايندگي بهمراه هياتي متشکل از تعدادي از کارشناسان و مهندسين با سابقه عضو سازمان نظام مهندسي و جبار مقدم _ نماينده سازمان نظام مهندسي خوزستان دفتر نمايندگي آبادان در عراق، به ديدار احمد سياهپوش _ سرکنسولگري ايران در بصره و اعضاي شوراي شهر زبير رفت.
در اين ديدار که به دعوت احمد ياسر الصالحي _ ریاست شوراي محلي شهرستان زبير واقع در استان بصره، با حضور سرکنسولگري ايران و فرماندار اين شهر انجام گرفته بود، عبدالرضا نادريانفر طي بازديد از پروژه هاي تعريف گردیده در استان بصره به تبيين ديدگاهها و بررسي شرايط عقد قراردادهاي في مابين جهت ارائه خدمات مهندسي در اين استان پرداخت.


فرماندار زبير و ساير اعضاي شوراي محلي اين شهرستان و هم چنين ریاست سنديکاي کارفرمايان بصره و جمعي از فعالان صنعت ساختمان اين استان از ديگر مدعوين اين نشست بودند.
منبع: خبرگزاری آریا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی معماری (نظارت)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ دی ۹۷
615 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0