تجمیع فرایندهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در سامانه سینا تجمیع فرایندهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در سامانه سینا

تجمیع فرایندهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در سامانه سینا

تجمیع فرایندهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در سامانه سینا ، علت عملیاتی کردن و استفاده از فرایندهای پنجاه و چهار گانه سازمان است

کد خبر: 990806006 تاریخ انتشار: سه شنبه ۶ آبان ۹۹ - ۱۰:۱۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تجمیع فرایندهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در سامانه سینا ، علت عملیاتی کردن و استفاده از فرایندهای پنجاه و چهار گانه سازمان است

تجمیع فرایندهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در سامانه سینا

تجمیع فرایندهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در سامانه سینا
تجمیع فرایندهای نظام مهندسی ساختمان یزد در سامانه سینا
کارشناس انفورماتیک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بیان کرد: علت عملیاتی کردن و استفاده از سامانه سینا تجمیع فرایندهای پنجاه و چهار گانه سازمان است که در حال حاضر در سامانه هایی جداگانه ارائه می گردد.
زهرا حاجی زاده کارشناس انفورماتیک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد عنوان کرد: سامانه‌ سینا فرایند های پنجاه و چهار گانه ارائه شده در سیزده سامانه مجزا در نظام مهندسی را بصورت تجمیع شده و با کیفیت بهتر در اختیار مهندسان قرار میدهد.
وی با عنوان این که سامانه سینا بر مبنای BPMS پایه گذاری شده و سبب یک پارچگی و هماهنگی امور سازمان می گردد، ادامه داد: این سامانه محدود به سطح خاصی از مدیران نمیشود و میتوان برای سطوح مختلف مدیریتی داشبوردها و سطح دسترسیهای مختلف تعریف کرد.
کارشناس انفورماتیک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: مدیران سازمان با استفاده از این سامانه میتوانند در هر لحظه گزارشهای مورد نظر خود از کارهای انجام شده یا در حال انجام را طراحی و مشاهده کنند.
حاجی زاده با عنوان این که سامانه سینا در افزایش بهره وری، رضایت کاربران(مهندسان) و سیاست گذاریهای آینده تاثیرگذار است، اظهار داشت: علت عملیاتی کردن و استفاده از سامانه سینا تجمیع فرایندهای پنجاه و چهار گانه سازمان است که در حال حاضر در سامانه هایی جداگانه ارائه می گردد.
کارشناس انفورماتیک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد افزود: پیاده سازی برخی از فرایندها و درخواستهای جدید به علت تعدد سامانه ها و هزینه های بالا امکان پذیر نبود اما این سامانه کمک میکند تا فرایندها و درخواست های جدید با صرف زمان کوتاه‌تری با بیش ترین قابلیت فنی پیاده سازی گردد.
حاجی زاده، مزیتهای دیگر سامانه سینا را زمینه سازی برای شفاف سازی بیشتر در فرایندهای خدمات مهندسی و عدم مغایرت اطلاعات بین بخشی در سازمان عنوان کرد.
وی یاد آور شد: این سامانه بگونه ای طراحی شده است که با استفاده از وب سرویس قابلیت اتصال به ارگانهای دیگر از قبیل شهرداری، شرکت گاز، راه شهرسازی و حتی دیگر سامانه های کاربردی سازمان مانند سامانه نوسا و اتوماسیون اداری را دارد.
منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ آبان ۹۹
521 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0