آزمون ورود به حرفه مهندسی، برای داوطلبان رشته معماری با رعایت شیوه‌نامه ‌های بهداشتی آزمون ورود به حرفه مهندسی، برای داوطلبان رشته معماری با رعایت شیوه‌نامه ‌های بهداشتی

آزمون ورود به حرفه مهندسی، برای داوطلبان رشته معماری با رعایت شیوه‌نامه ‌های بهداشتی

آزمون ورود به حرفه مهندسی، برای داوطلبان رشته معماری با رعایت شیوه‌نامه ‌های بهداشتی ، در همدان و ملایر برگزار شد. سیصد و هشتاد و یک داوطلب برای شرکت در این آزمون نام‌نویسی کردند، که در صورت کسب نمره مجاز، پروانه اشتغال به کار دریافت می ‌کنند

کد خبر: 990606050 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۶ شهریور ۹۹ - ۷:۲۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، آزمون ورود به حرفه مهندسی، برای داوطلبان رشته معماری با رعایت شیوه‌نامه ‌های بهداشتی ، در همدان و ملایر برگزار شد. سیصد و هشتاد و یک داوطلب برای شرکت در این آزمون نام‌نویسی کردند، که در صورت کسب نمره مجاز، پروانه اشتغال به کار دریافت می ‌کنند

آزمون ورود به حرفه مهندسی، برای داوطلبان رشته معماری با رعایت شیوه‌نامه ‌های بهداشتی

آزمون ورود به حرفه مهندسی، برای داوطلبان رشته معماری با رعایت شیوه‌نامه ‌های بهداشتی

با رعایت شیوه‌نامه‌‎های بهداشتی
آزمون نظام مهندسی در همدان و ملایر برگزار می‌گردد
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان بیان کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسی، برای داوطلبان رشته معماری با رعایت شیوه‌نامه ‌های بهداشتی روز پنج‌شنبه، ششم شهریور در شهرهای همدان و ملایر این استان برگزار می ‌گردد.
داریوش حسینی گفت: سیصد و هشتاد و یک داوطلب برای شرکت در این آزمون نام‌نویسی کردند، که در صورت کسب نمره مجاز، پروانه اشتغال به کار دریافت می ‌کنند.
حسینی ادامه داد: از این تعداد شرکت کننده، صد و بیست و ‌پنج داوطلب زن و صد و هشتاد نفر مرد در شهر همدان و سی و سه داوطلب زن و چهل و سه نفر مرد در شهر ملایر برای ورود به حرفه مهندسی و دریافت پروانه اشتغال با یک‌دیگر رقابت می ‌کنند.
وی تصریح کرد: این آزمون در دانشگاه پیام نور، دانشکده شهید جباریان، دانشکده شهید مفتح همدان و دانشگاه آزاد اسلامی ملایر برگزار می‌ گردد.
حسینی افزود: داوطلبان باید یک ساعت قبل از آزمون در محل برگزاری حضور داشته باشند و شیوه‌نامه‌های بهداشتی از جمله داشتن ماسک سه لایه بدون فیلتر را رعایت کنند.
آغاز به کار شش پروژه بازآفرینی شهری استان همدان
حسینی، هم‌چنین از آغاز به کار شش طرح بازآفرینی شهری در این استان با اعتبار دو میلیارد و ششصد و نود میلیون تومان در هفته دولت خبر داد.
مدیرکل راه و شهرسازی همدان گفت: در شهرستان ملایر طرح بهسازی فاضلاب در راستای افزایش کیفیت سطح زندگی اهالی محل و کمک به دستگاه‌ های خدمات رسان با اعتبار سیصد و پنجاه میلیون تومان در مرحله انعقاد قرارداد با پیمانکار است.
وی تصریح کرد: در شهرستان نهاوند طرح آسفالت محله جوادیه با اعتبار هشتصد میلیون تومان برای کمک به بهسازی و نوسازی محلات هدف بازآفرینی در چارچوب افزایش کیفیت زندگی اهالی آغاز بکار می ‌کند.
مدیرکل راه و شهرسازی همدان تصریح کرد: در این شهرستان بمنظور ساماندهی مسیل اصلی شهر از محل تبصره هجده مبلغ پانصد و چهل میلیون تومان بعنوان کمک به شهرداری پرداخت شد که امید است باعث افزایش ایمنی ساکنان محل شود.
وی عنوان داشت: از دیگر طرح ‌های قابل کلنگ زنی در هفته دولت می‌ توان به احیا بهسازی و نوسازی محله مرکزی فامنین با اعتبار دویست و پنجاه میلیون تومان، ساخت فضای تفریحی ورزشی با اعتبار دویست و پنجاه میلیون تومان، در شهرستان کبودرآهنگ و نوسازی و بهسازی محله مرکزی تویسرکان با اعتبار پانصد میلیون تومان اشاره کرد.
هفته دولت امسال در استان همدان چهارصد و نود و نه طرح بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آن شروع می‌ گردد.
منبع: ایرنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ شهریور ۹۹
494 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0