احداث یک میلیون و 100 هزار واحد مسکونی در دستور کار است معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه‌وشهرسازی:

احداث یک میلیون و ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در دستور کار است

مازیار حسینی در چهارمین همایش ملی جایگاه مهندسی ترافیک در ساخت‌وساز شهری از ساخت یک میلیون و 100 هزار واحد مسکونی با سیاستگذاری و نظارت وزارت راه‌وشهرسازی خبرداد و گفت: به دستور وزیر راه‌وشهرسازی تقویت مهندسی ترافیک، تأسیسات و نقشه‌برداری در سازمان‌های نظام مهندسی در دستور کار است.

کد خبر: 980322016 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ خرداد ۹۸ - ۴:۰۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مازیار حسینی معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه‌وشهرسازی، در چهارمین همایش ملی جایگاه مهندسی ترافیک در ساخت‌وساز شهری بر اهمیت رشته مهندسی ترافیک در کشور تأکید کرد و گفت: جامعه مهندسی با ۵۰۰ هزار نفر عضو به عنوان یک تشکل غیردولتی که مهندسان در آن عضویت دارند، می‌تواند به مشکلات ترافیکی شهر و دیگر مباحث نظم بیش‌تری دهد و مسائل ترافیکی و دیگر مسائل شهری را حل‌ و فصل کند.

احداث یک میلیون و 100 هزار واحد مسکونی در دستور کار است

احداث یک میلیون و ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در دستور کار است

احداث یک میلیون و ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در دستور کار است

وی افزود: ما امروز به عنوان مهندس در این نقطه حساس تاریخی کشور، رسالت داریم تا سهم و مسؤولیت خود را در ارتباط با مهندسی کشور و به‌خصوص مهندسی ترافیک ایفا کنیم.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اعلام این مطلب که وزارت راه‌وشهرسازی تکمیل و احداث یک میلیون و ۱۰۰ هزار واحد مسکونی را در دستور کار دارد، گفت: طرح اقدام ملی، طرح تکمیل مسکن مهر و طرح مسکن روستایی از جمله طرح‌هایی است که به احداث یک میلیون و ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در کل کشور می‌انجامد و قطعا همه ساخت‌وسازها توسط بخش خصوصی انجام خواهد شد.
وی تأکید کرد: احداث یک میلیون و ۱۰۰ هزار واحد مسکونی که به وسیله بخش خصوصی احداث خواهد شد با نظارت و اختیارات دولت انجام می‌شود و این اختیارات قطعا غیرقابل واگذاری است.
معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه‌وشهرسازی همچنین اعلام کرد: آینده کشور به دست مهندسان ساخته می‌شود و مهندسان در مقاطع تاریخی مختلف ثابت کردند که اعتماد به آنها راهگشا است.

احداث یک میلیون و ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در دستور کار است

حسینی به تأکید وزیر راه‌وشهرسازی بر توجه ویژه به رشته‌های مهندسی ترافیک، مهندسی نقشه‌برداری و مهندسی تأسیسات اشاره کرد و گفت: آقای مهندس اسلامی درک بسیار مناسبی از مسائل مبتلا‌به مهندسی دارند و به بنده مأموریت دادند تا توجه ویژه به رشته مهندسی ترافیک در نظام مهندسی داشته و آن را تقویت کنیم.
وی اعلام کرد: مهندسی ترافیک نگاه کاهش ریسک و پیشگیری خطرات است.

منبع:فصل اقتصاد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ خرداد ۹۸
543 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0