عدم تامین منابع بازسازی زیرساخت های خسارت دیده از سیلاب سید موسی خادمی

عدم تامین منابع بازسازی زیرساخت های خسارت دیده از سیلاب

سید موسی خادمی در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده لرستان که با حضور علی رضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور تشکیل شد، با اشاره به سرعت دادن پرداخت تسهیلات توسط بانک ها، اظهار کرد: اکنون بانک ها ابلاغیه جدید را دریافت کرده اند که به صورت قرض الحسنه تسهیلات را پرداخت کنند.

کد خبر: 980322014 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ خرداد ۹۸ - ۱۲:۰۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،سید موسی خادمی در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده لرستان که با حضور علی رضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور تشکیل شد، با اشاره به سرعت دادن پرداخت تسهیلات توسط بانک ها، اظهار کرد: اکنون بانک ها ابلاغیه جدید را دریافت کرده اند که به صورت قرض الحسنه تسهیلات را پرداخت کنند.

عدم تامین منابع بازسازی زیرساخت های خسارت دیده از سیلاب

عدم تامین منابع بازسازی زیرساخت های خسارت دیده از سیلاب

عدم تامین منابع بازسازی زیرساخت های  خسارت دیده از سیلاب

وی در ادامه با بیان اینکه تا به حال اکثر معرفی شدگان کمک های بلاعوض را دریافت کرده اند، افزود: بانک ها تا به حال همکاری بسیار خوبی داشته و قرار است سریع تر کار را انجام دهند.
استاندار لرستان تصریح کرد: برای شروع ساخت مسکن جهت سیل زدگان مقدمات کار مانند تهیه زمین، صدور پروانه ساخت، امور نظام مهندسی، تامین اجتماعی و تعیین حریم ها در استان فراهم شده و آماده ساخت و ساز هستیم.
خادمی در رابطه با افرادی که خانه هایشان تخریب شده و فعلاً محلی برای اسکان ندارند، گفت: قرار است که اجاره مسکن و کمک معیشتی آنان به طور کامل پرداخت شود.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر کمک های بلاعوض، تسهیلات بانکی ساخت و تعمیر خانه ها که عدد بالایی است و پرداخت می شود، با این اعتبارات از حیث تامین منابع برای مردم مشکلی نخواهیم داشت.

عدم تامین منابع بازسازی زیرساخت های خسارت دیده از سیلاب

استاندار لرستان با بیان اینکه در بخش کشاورزی نیز تا حدود زیادی تامین منابع شده است، اظهار کرد: اکنون فقط در بخش زیرساخت ها مانند راه، آب، برق و گاز تامین منابع نشده که دولت به طور جدی پیگیر است که آن را تامین کند.

منبع: خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ خرداد ۹۸
495 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0