معدن، اولویت توجه دولت ریاست خانه معدن ایران بیان کرد:

معدن، اولویت توجه دولت

محمدرضا بهرامن با عنوان این که بخش معدن در کشور رشد مثبت داشته است، بیان داشت: امروز معدن در اولویت توجه دولت قرار گرفته است.

کد خبر: 980321020 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۱ خرداد ۹۸ - ۱۱:۵۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،محمدرضا بهرامن با عنوان این که بخش معدن در کشور رشد مثبت داشته است، بیان داشت: امروز معدن در اولویت توجه دولت قرار گرفته است.

معدن، اولویت توجه دولت

معدن، اولویت توجه دولت

معدن در اولویت توجه دولت قرار  گرفته است

 

وی در اجلاس سالانه نظام مهندسی معدن ایران با عنوان این که بخش معدن رشد در کشور مثبت داشته است، گفت: نگاه به آینده پژوهشی در بخش معدن موجب توسعه می گردد، زیرا توسعه بدون آینده پژوهشی محقق نمی گردد.

بهرامن ادامه داد: نگرانی ‌هایی بخش معدن زمانی شکل می‌گیرد که به آینده پژوهشی توجه نگردد و بازار رقابتی را کسی می‌تواند داشته باشد که از تکنولوژی روز بهره گیری کند.

وی افزود: اگر نگاه مهندسی در بخش معدن وجود نداشته باشد نمی ‌توانیم از این ثروت الهی بهره گیری کنیم و باید صنایع کشور از بخش معدن الگوگیری کنند.

رئیس خانه معدن ایران با بیان این که بخش معدن دارای اتاق فکر است، تصریح کرد: بخش معدن شرایط خود را براساس شرایط خاص کشور دنبال می‌ کند زیرا لحظه به لحظه شرایط فعلی حساس است.

بهرامی با اشاره به تهیه نقشه راه در کشور گفت: در این نقشه راه ضعف‌ها و قوت ‌ها باید مشخص گردد و نظام مهندسی معدن باید نقشه راه خود را بدرستی اجرا کند.

وی افزود: توسعه بدون نگاه به مسائل زیست محیطی ممکن نیست و باید بخش زیست محیطی در مسائل توسعه و آینده پژوهشی مورد توجه قرار گیرد.

معدن، اولویت توجه دولت

رئیس خانه معدن ایران با بیان این که خود را با شرایط جامعه تطبیق کنیم، ادامه داد: اعتقاد داریم که فعالیت ‌های معدنی بدون فعالیت‌ های زیست محیطی ممکن نیست و امروز با همکاری محیط زیست باید بخش معدنی را پی‌گیری کنیم.

وی با عنوان این که توسعه گفتمانی معدنی و مطالبات را باید در بین دولتمردان رواج داد، خاطرنشان ساخت: امروز معدن در اولویت برنامه‌های دولت قرار گرفته و مانند گذشته به معدن بی توجهی نمی ‌گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی ترافیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ خرداد ۹۸
644 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0