تداوم پی‌گیری طرح مطالعاتی آبخیزداری در کمیسیون عمران شهرستان جعفر راستگو، ریاست کمیسیون عمران شهرستان لارستان

تداوم پی‌گیری طرح مطالعاتی آبخیزداری در کمیسیون عمران شهرستان

کمیسیون عمران لارستان پیرو نشست های گذشته خود پس از حوادث ناشی از سیل، هفته گذشته 2 نشست برگزار کرد و بصورت جدی پی‌گیر تهیه طرح مطالعاتی آبخیزداری شد.

کد خبر: 980318009 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ خرداد ۹۸ - ۲:۴۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،کمیسیون عمران لارستان پیرو نشست های گذشته خود پس از حوادث ناشی از سیل، هفته گذشته ۲ نشست برگزار کرد و بصورت جدی پی‌گیر تهیه طرح مطالعاتی آبخیزداری شد.

تداوم پی‌گیری طرح مطالعاتی آبخیزداری در کمیسیون عمران شهرستان

تداوم پی‌گیری طرح مطالعاتی آبخیزداری در کمیسیون عمران شهرستان

تداوم پی‌گیری طرح مطالعاتی آبخیزداری در  کمیسیون عمران شهرستان

به گزارش جعفر راستگو، ریاست کمیسیون عمران شهرستان لارستان، در نشست اول که با حضور رئیس کمیسیون و اعضا همراه بود پیشنهادات و راه کارهای اعضا مورد بررسی قرار گرفت.

رضایی، ریاست منابع طبیعی لارستان و احمدی، عضو هیات رئیسه نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی فارس که از اعضای کمیسیون هم هستند وضعیت طرح‌های موجود در منابع طبیعی را توضیح داده و با تصمیم اعضا و هماهنگی با رئیس شورای شهرستان مقرر گردید با تهیه طرحی مناسب و پیشنهاد مشخص شدن متولیان طرح‌ها و چگونگی تهیه بودجه آن، با نماینده مجلس، فرمانداری و دستگاه‌های ذی‌ربط نشست هایی تشکیل و نتایج لازم حاصل شود. در این نشست، علاوه بر افراد یاد شده آقایان: لطافت، خادمپور، انصاری لاری، مرادی و عبدی حاضر بودند.

نشست دوم در دفتر نماینده مجلس با حضور دکتر جعفرپور و کارشناسان دفتر، مقیمی ریاست شورای شهرستان، راستگو رئیس و سایراعضای کمیسیون برگزار گردید و بعد از بحث و بررسی موضوع و پیشنهاد ارائه لایحه داده شد که با استقبال جعفر پور روبرو گردید و تصریح کرد: طرح پیشنهادی را در سطح ملی و کمیسیون‌های مربوطه در مجلس پی‌گیری خواهدکرد. مقرر گردید طرح مربوط به شهرستان نیز به زودی با نشست این کمیسیون با فرماندار و دستگاه‌ها مرتبط، پی‌گیری شود.

تداوم پی‌گیری طرح مطالعاتی آبخیزداری در کمیسیون عمران شهرستان

در این نشست، خانم یادگارفرد، آقایان حسینی، عبدی، انصاری لاری، قوامی، احمدی، رضایی، خادمپور، شریفی، عباسی و اسدی از کارشناسان و مسئولین دفتر ‌حاضر بودند.

منبع: اوز امروز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ خرداد ۹۸
698 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0