طرح تاسیس کمیسیون حقوق شهروندی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد سالاری

طرح تاسیس کمیسیون حقوق شهروندی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد کمیسیون حقوق شهروندی تاسیس می‌ کند . سالاری، ریاست سازمان استان، بیان کرد: یکی از موضوعات بسیار مهم که هیئت مدیره دوره هشتم به تجربه به آن رسیده، آن است که مردم بعنوان مشتریان اصلی در صورتی خدمات سازمان را مطالبه می ‌کنند و حاضر هستند هزینه‌های مربوط را به راحتی بپردازند که سازمان در تصمیمات خود به دغدغه ها و خواسته های آن ها توجه کند.

کد خبر: 980318008 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ خرداد ۹۸ - ۲:۳۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد کمیسیون حقوق شهروندی تاسیس می‌ کند .
سالاری، ریاست سازمان استان، بیان کرد: یکی از موضوعات بسیار مهم که هیئت مدیره دوره هشتم به تجربه به آن رسیده، آن است که مردم بعنوان مشتریان اصلی در صورتی خدمات سازمان را مطالبه می ‌کنند و حاضر هستند هزینه‌های مربوط را به راحتی بپردازند که سازمان در تصمیمات خود به دغدغه ها و خواسته های آن ها توجه کند.

طرح تاسیس کمیسیون حقوق شهروندی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

طرح تاسیس کمیسیون حقوق شهروندی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

طرح تاسیس کمیسیون حقوق شهروندی  در  سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

به گفته سالاری، در ساختار سازمان ده‌ها کمیسیون، کمیته و نشست های پیش بینی شده که برای بسیاری از مسائل مورد نظر تصمیمگیری میکند و چون غالبا یک طرف این تصمیمات مردم هستند و جایشان در این جلسات خالیست، تنها مهندسان طبق منافع و نظر خود و جامعه تصمیم می ‌گیرند و طبیعی است که بسیاری از تصمیمات یک‌جانبه خواهد بود و ممکن است رضایت و همراهی مردم را نداشته باشد.
رییس سازمان استان، با طرح این احتمال که بهمین علت گفته میشود سازمان محبوبیت مردمی کافی ندارد و هزینه‌های آن زیاد و فرایندها طولانی است، در تشریح این طرح ابتکاری اظهار داشت: برای حل مجموعه مسائل یاد شده طرحی با عنوان کمیسیون حقوق شهروندی اخیراً عنوان شده و کلیات آن در هیئت مدیره به تصویب رسیده و در حال تکمیل طرح هستیم که طبق آن جمعی که عمدتاً غیر عضو هستند و افراد دارای صلاحیت با اعتماد خوب اجتماعی بشمار می ‌روند، طبق مکانیزمی انتخاب خواهند شد و آن دسته از مصوبات سازمانی که یک طرف آن مردم هستند، حتماً باید در این کمیسیون مطرح و نظر آن اخذ گردد.

طرح تاسیس کمیسیون حقوق شهروندی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

وی ابراز اطمینان کرد که این فرآیند سبب خواهد شد تا مردم ارتباط منطقی تر و مناسب‌تری با سازمان برقرار کنند و تعرفه های سازمان را راحت تر پذیرا گردند و اقبال عمومی برای اخذ خدمات مهندسی از سازمان، نسبت به وضع موجود افزایش یابد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی-نظارت

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ خرداد ۹۸
448 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0