ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

محدودیت فضاهای فرهنگی در قزوین

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین، در دیدار با نماینده قزوین در خانه ملت بیان کرد: قزوین از محدویت فضاهای فرهنگی رنج میبرد.

کد خبر: 980312016 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ خرداد ۹۸ - ۵:۳۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان  نظام مهندسی ساختمان قزوین،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین، در دیدار با نماینده قزوین در خانه ملت بیان کرد: قزوین از محدویت فضاهای فرهنگی رنج میبرد.

محدودیت فضاهای  فرهنگی در قزوین

سیدکاظم مجابی، بهمراه اعضای کمیسیون فرهنگی سازمان با رییس مجمع نمایندگان استان در خانه ملت دیدار کرد.

سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین در کشور پیشتاز است

ریاست مجمع نمایندگان استان قزوین در این جلسه با اشاره به لزوم آگاه سازی مردم نسبت به عملکرد سازمان نظام مهندسی ساختمان در ارایه خدمات تخصصی به آن ها، بیان داشت: این سازمان بزرگ‌ترین تشکل مردم نهاد کشور است که در حوزه های تخصصی خدمات ارزنده ای ارایه داده و همواره از بخش دولتی جلوتر قدم برداشته است.

سیده حمیده زرآبادی با تاکید بر این مطلب که خدمات ارایه گردیده از طرف سازمان نظام مهندسی ساختمان انکار ناپذیر است و این سازمان کارنامه موفقی دارد، گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین در مقایسه با دیگر نظامات مهندسی کشور عملکرد بهتری داشته است و از سازمان‌های برجسته کشور محسوب می گردد. باید از ظرفیتهای موجود در این سازمان در حوزه های مختلف بخوبی بهره گرفته شود.

زرآبادی با عنوان اینکه برای بهره گیری ازظرفیتهای سازمان نظام مهندسی ساختمان نیازمند نقشه راهبردی هستیم، ادامه داد: با اصلاح قوانین و برنامه ریزیهای مدون میتوان به نتایج بهتری دست یافت.

وی با عنوان اینکه درزمینه حل مشکلات تعرفه ای، ارتقا کیفیت خدمات و نظام مند شدن سازمان نظام مهندسی ساختمان با این سازمان تعامل لازم را خواهیم داشت، اظهار داشت: برای تسهیل کارها، تثبیت طرحها و انعقاد تفاهم نامه های فرهنگی با دستگاههای اجرایی پی‌گیریهای لازم را انجام میدهم و امیدوار هستم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

محدودیت فضاهای فرهنگی در قزوین

نماینده قزوین، آبیک و البرز هم‌چنین افزود: هر چند قزوین به تالار شهر و فضایی برای فعالیتهای فرهنگی نیاز دارد ولی این موارد پروژه های بلند مدت هستند و نیازمند تخصیص اعتبار است ولی بمنظور سرعت بخشی به این مطالبات برای تقویت فضاهای فرهنگی میتوان ازخانه های تاریخی موجود در شهر و یا اماکن اداری بلااستفاده بهره گرفت.

قزوین از محدویت فضاهای فرهنگی رنج میبرد

رییس سازمان استان نیز در این دیدار با اشاره به دغدغه های موجود استان در حوزه مباحث فرهنگی گفت: قزوین اگر چه ظرفیت زیادی در حوزه های فرهنگی دارد و فرهیختگان زیادی را پرورش داده است اما هم‌چنان از فقدان یک مجموعه فرهنگی و تالاری برای فعالیتهای فرهنگی رنج میبرد.

سید کاظم مجابی عنوان داشت: یکی از مهم‌ترین رویدادهای سالانه سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین برگزاری جشن روز مهندس هست که متاسفانه سال گذشته به علت محدویت فضای و نداشتن سالن اجتماعات مناسب در شهر از برگزاری آن صرف نظر کردیم.

مجابی با عنوان این مطلب که سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین با راه اندازی کمیسیون فرهنگی در صدد ارایه خدمات مطلوب فرهنگی به شهروندان است، خاطر نشان ساخت: متاسفانه در این شهر بستر ارایه خدمات فرهنگی به صورت کامل مهیا نیست.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ خرداد ۹۸
589 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0