برگزاری سومین گردهمایی مهندسین ناظر گاز عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

برگزاری سومین گردهمایی مهندسین ناظر گاز

عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در رشته مکانیک با اشاره به برگزاری گردهمایی ناظرین گاز بیام داشت: از ابتدای هیئت مدیره هشتم مقرر گردید این برنامه بصورت فصلی جهت بیان نظرات و دیدگاهای ناظرین گاز برگزار گردد.

کد خبر: 980304009 تاریخ انتشار: شنبه ۴ خرداد ۹۸ - ۵:۰۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در رشته مکانیک با اشاره به برگزاری گردهمایی ناظرین گاز بیام داشت: از ابتدای هیئت مدیره هشتم مقرر گردید این برنامه بصورت فصلی جهت بیان نظرات و دیدگاهای ناظرین گاز برگزار گردد.

برگزاری سومین گردهمایی مهندسین ناظر گاز

برگزاری سومین گردهمایی مهندسین ناظر گاز

سومین گردهمایی مهندسین  ناظر گاز برگزار گردید

علی اصغر زحمت کش، درسومین گردهمایی مهندسین ناظر گاز اظهار داشت: برگزاری این گردهمایی ها از اینرو حائز اهمیت است که نظارت گاز با دقت و خدمات بهتر با کم‌ترین اختلاف نظرانجام گردد.

زحمت کش با اشاره به این که ناطرین و مجریان، مبحث هفدهم مقررات ملی ساختمان را گذرانده و از آن زمان تا به حال هیچگونه بازنگری یا باز آموزی انجام نشده است، ادامه داد: در سال نود و هشت برنامه داریم هم ناظرین و هم مجریان دوره های بازآموزی کوتاه مدت بگذرانند و اگر ابهام یا سوالی دارند در این گردهمایی ها یادآوری گردد تا خدمات بهتری به مردم ارائه کنند.

اعرابی، مدرس دوره های مبحث هفدهم در مورد مشکلات مجریان و ناظرین گاز افزود: مشکلات متعددی از جمله عدم هماهنگی بین مهندسین سازه و تاسیسات مجریان و تاسیسات مکانیکی و مجریان ساختمان است که این عدم هماهنگی مشکلاتی را برای ناظرین گاز ایجاد میکند بطوریکه مهندسین ناظر گاز در مقابل یک ساختمان اجرا شده قرار میگیرند و عملا تغیر در آن ساختمان‌ها امکان پذیر نیست.

اعرابی با اشاره به لزوم رعایت اخلاق حرفه ای توسط ناظرین گاز گفت: لوله کشی گاز در داخل ساختمان یکی ازمنابع خطرآفرین در داخل ساختمان است و لزوم اخلاق حرفه ای برای مهندسین ناظر لازم هست درتمامی مراحل اجرا از آغاز کار تا مرحله تایید باید نظارت بر مسائل دودکشها و کلاهکها داشته باشند.

برگزاری سومین گردهمایی مهندسین ناظر گاز

وی ادامه داد: توزیع عادلانه پرونده، اصلاح فرم قرارداد ناظرین، اصلاح فرمت بازرسی، اصلاح ساختار بیمه ای مهندسین ناظر از خروجی این گردهمایی ها بوده است.

دری، مشاورامور مالیاتی سازمان نیز در این گردهمایی فرصت ارائه اظهار نامه مالیاتی سال قبل و کسانی که از تبصره ماده صد استفاده می کنند را حداکثر تا پایان خردادماه اعلام کرد.

دری افزود: دوره توجیهی امور مالیاتی بصورت حضوری و مجازی برای مجریان و ناظرین گاز برگزار می گردد تا مجریان و ناظرین گاز مباحث، دستورالعملها و نحوه تکمیل و اظهار نامه های مالیاتی را فراگیرند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ خرداد ۹۸
946 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0