جوان گرایی و اعتماد به نیروهای بومی در کردستان استاندار کردستان بیان کرد:

جوان گرایی و اعتماد به نیروهای بومی در کردستان

بهمن مرادنیا اظهار داشت: رویکرد دولت، جوان گرایی و اعتماد به نیروهای بومی است و تخریب نیروهای بومی که بعنوان مسئول در سازمانی منصوب می‌گردند، بی انصافی است.

کد خبر: 980224013 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۸ - ۲:۱۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،بهمن مرادنیا اظهار داشت: رویکرد دولت، جوان گرایی و اعتماد به نیروهای بومی است و تخریب نیروهای بومی که بعنوان مسئول در سازمانی منصوب می‌گردند، بی انصافی است.

جوان گرایی و اعتماد به نیروهای بومی در کردستان

جوان گرایی و اعتماد به نیروهای بومی در کردستان

رویکرد دولت جوان گرایی و اعتماد به نیروهای بومی در کردستان است

وی در جمع اعضای جدید هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان با عنوان این که در گذشته در زمینه نیرو سازی در استان کم لطفی و کم توجهی شده است، گفت: سعی کردیم در انتصاب‌ها نیروهای بومی در اولویت اول باشند.
مرادنیا با ابراز تأسف از این که مقاومت در استان در برابر برخی انتصابات زیاد است، از موضع‌گیری درست خود در اعتماد به نیروهای بومی اعلام رضایت و خرسندی کرد.
وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: کردستان در همه زمینه‌ها از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است ولی تا به امروز به عللی غریب و مغفول مانده است و نیاز است که از ظرفیت ‌های این استان به بهترین شکل ممکن استفاده گردد.

جوان گرایی و اعتماد به نیروهای بومی در کردستان

استاندار کردستان افزود: باید فارغ از مذهب، توانایی‌های فرزندان استان را هر چه بیش تر مطرح کنیم و این امر در صورتی میسر خواهد شد که از یک‌دیگر حمایت کنیم.
مرادنیا در خاتمه اظهارات خود از روشنفکران و متخصصین جامعه خواست در برابر این تخریب‌ ها سکوت نکنند و در مقابل، از این رویکرد و تصمیماتی که در این راستا گرفته می‌ شود، حمایت کنند.
منبع: خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ اردیبهشت ۹۸
511 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0