قدردانی لرستانیها از نظام مهندسی کشاورزی یزد خلف باغی

قدردانی لرستانیها از نظام مهندسی کشاورزی یزد

بنر تشکر اهالی استان لرستان به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد فرستاده شد.

کد خبر: 980223010 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۸ - ۲:۲۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،بنر تشکر اهالی استان لرستان به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد فرستاده شد.

قدردانی لرستانیها از نظام مهندسی کشاورزی یزد

قدردانی لرستانیها از نظام مهندسی کشاورزی یزد

قدردانی لرستانیها از نظام  مهندسی کشاورزی یزد

این اقدام به دنبال ارسال کمک‌های جمع آوری، خریداری و هم‌چنین تخصیص داده شده توسط این سازمان طبق ضروری ترین اقلام صورت پذیرفت.
پیش از این سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد طی اطلاعیه ای از اعضاء شورا و سازمان و بهره برداران خود خواسته بود تا در حرکتی انسان دوستانه و خداپسندانه به کمک مردم عزیز سیل زده در مناطق لرستان بشتابند که طی آن با بررسی و مطالعه این سازمان، اقلام ضروری و موثر طی محموله هایی به مناطق سیل زده گان استان لرستان فرستاده شد.
خلف باغی، ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد، ابراز همدردی و همبستگی در این شرایط را امری مهم و وظیفه انسانی دانست و افزود: جا دارد از کلیه همکاران و اعضایی که در جمع آوری کمکهای اهدایی یاریگر بوده و هم‌چنین اعضای شورا که بخشی از حق الزحمه نشست ها و کارمندان بخشی از حقوق ماهیانه خود را به این امر اختصاص داده اند تقدیر و تشکر گردد.
خلف باغی تصریح کرد: در این کمک‌ها تلاش گردید تا اقلامی که کمتر در کمکها به آن توجه می گردد و نیاز ضروری هر خانواده است مانند( دستمال کاغذی، صابون، پدبهداشتی، لباس زیر، نخ و سوزن و…) تهیه گردد.

قدردانی لرستانیها از نظام مهندسی کشاورزی یزد

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد گفت: کمک‌های نقدی بالغ بر بیست و پنج میلیون تومان و کمک‌های غیرنقدی و اقلام بهداشتی جمع آوری گردید که بخش عمده ای از آن را به خرید اقلام مورد نیاز اختصاص داده و در مرحله اول به مناطق سیل زده پل‌دختر و معمولان فرستاده شد و مبلغ باقی مانده، اقلامی تهیه و جهت ارسال به سازمان هلااحمر تحویل داده خواهد شد.
منبع: خبرگزاری برنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ اردیبهشت ۹۸
705 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0