سیر نظام مهندسی کشاورزی در راستای تحقق اهداف ریاست سازمان جهادکشاورزی استان قزوین بیان کرد:

سیر نظام مهندسی کشاورزی در راستای تحقق اهداف

فاطمه خمسه روز 2شنبه در دیدار با فرزاد خوش اخلاق، ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی که با حضور معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار گردید ضمن قدردانی از همکاری و تعامل نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با بخش کشاورزی، اظهار داشت: نظام مهندسی کشاورزی همواره توانسته با استفاده و به کارگیری از نیروهای جوان و کارآمد در راستای توسعه بخش کشاورزی قدم های مؤثری بردارد.

کد خبر: 980126010 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۶ فروردین ۹۸ - ۱:۴۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،فاطمه خمسه روز ۲شنبه در دیدار با فرزاد خوش اخلاق، ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی که با حضور معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار گردید ضمن قدردانی از همکاری و تعامل نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با بخش کشاورزی، اظهار داشت: نظام مهندسی کشاورزی همواره توانسته با استفاده و به کارگیری از نیروهای جوان و کارآمد در راستای توسعه بخش کشاورزی قدم های مؤثری بردارد.

سیر نظام مهندسی کشاورزی در راستای تحقق اهداف

سیر نظام مهندسی کشاورزی در راستای تحقق اهداف

نظام مهندسی کشاورزی در راستای  تحقق اهداف سیر می ‌کند

خمسه ادامه داد: استفاده از نقطه نظرات کارشناسان کشاورزی در توسعه و رونق بخش نقش بسزایی دارد.
وی تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی همواره در کنار جهاد کشاورزی است و بخش اعظمی از وظایف و کارهای این سازمان به نظام مهندسی کشاورزی واگذار گردیده که و توانسته حامی خوبی برای بخش کشاورزی باشد.
ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت این سازمان، عنوان کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان با استفاده از نیروهای مجرب و توانمند توانسته اقدامات خوبی در جهت توسعه بخش کشاورزی انجام دهد.

سیر نظام مهندسی کشاورزی در راستای تحقق اهداف

فرزاد خوش اخلاق، بر ضرورت اهمیت تعامل و همکاری بیش تر بین جهاد کشاورزی و نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی برای اجرای طرح‌ های بخش کشاورزی تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی شهرسازي

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ فروردین ۹۸
660 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0