نخستین نشست کارگروه پایش نظام ارجاع کار در سازمان نظام مهندسی استان نخستین نشست کارگروه پایش نظام ارجاع کار در سازمان

برگزاری نخستین نشست کارگروه پایش نظام ارجاع کار در سازمان نظام مهندسی استان مازندران

بنا بر تصمیم فرشیدرضا حقیقی، رییس سازمان استان مقرر گردید تا با تصویب هیات مدیره سازمان، نظام ارجاع کار در استان مازندران اجرایی شود.

کد خبر: 980124010 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ فروردین ۹۸ - ۵:۵۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،بنا بر تصمیم فرشیدرضا حقیقی، رییس سازمان استان مقرر گردید تا با تصویب هیات مدیره سازمان، نظام ارجاع کار در استان مازندران اجرایی شود.

نخستین نشست کارگروه پایش نظام ارجاع کار در سازمان نظام مهندسی استان

نخستین نشست کارگروه پایش نظام ارجاع کار در سازمان نظام مهندسی استان

نخستین نشست کارگروه پایش نظام ارجاع  کار در سازمان نظام مهندسی استان مازندران برگزار شد

لذا حسب وجود ارجاع کار در دوره ای دوازده ماهه در سال دوم هیأت مدیره دوره هفتم و بمنظور بررسی نقاط ضعف و تکمیل و رفع نواقص نظام ارجاع قبلی، تشکیل کارگروه پایش نظام ارجاع کار با پیشنهاد رییس سازمان و با هدایت همان تیم از هیات مدیره دوره هفتم که اجرای آن را عهده دار بودند، نخستین نشست کارگروه مذکور برگزار گردید.
این کارگروه بر آنست تا با آسیب شناسی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت آن، نظام ارجاع کار را در سریع‌ترین زمان ممکن و تا قبل از تابستان نود و هشت اجرایی کند.
در نخستین نشست، مهران فرصت، ضمن تشکر از رییس سازمان در تشکیل این کارگروه، نقاط ضعف و قوت نظام ارجاع را عنوان کرد.
فرصت ادامه داد: در این کارگروه قطعاً نظرات موافقین و منتقدین نظام ارجاع کار اخذ خواهد شد و در این راستا به اعضا کارگروه ماموریت داده خواهد شد تا تجربه سایر استانهای همطراز استان اخذ شود.
هم‌چنین وی، با تاکید بر شیوه جدید نظام ارجاع تشریح نمود: فرآیندی طی خواهد شد که مهندسین با پایه های مختلف بیش تر در پایه تخصصی خود فعالیت نمایند به این صورت که مهندسین پایه یک، بیش تر در گروه ساختمانی ج و د فعالیت کنند تا عادلانه بودن نظام ارجاع هم رعایت شود.
احمدرضا گران در این نشست، ضمن قدردانی از اهتمام ریس سازمان در تشکیل کارگروه ها متعدد، گفت: نظام ارجاع کار یکی از ابزارهای حاکمیت در کنترل ساختمان است و قطعا بررسیهای لازم که اجرای نظام ارجاع کار محدود به نظارت چهار رشته نباشد، انجام خواهد شد.

نخستین نشست کارگروه پایش نظام ارجاع کار در سازمان نظام مهندسی استان

هم‌چنین گران اظهار کرد: یکی از ابزارهای دوام و بقا نظام ارجاع کار شفافیت و توسعه نظامات الکترونیکی درون سازمانی و بیرون سازمانی است که این توسعه بدون حمایت‌های ریس سازمان میسر نخواهد شد.
کامران حسن زاده در این نشست، به تشریح فلوچارت نظام ارجاع پرداخت و تاکید داشت که جهت جلوگیری از تضییع حقوق افراد، قبل از اجرای نظام ارجاع پایش آماری کامل صورت خواهد گرفت.
امیر حسن برزگر، ضرورت بررسی فراوانی مهندسین در تمامی شهرها متناسب با پروژه های ثبت شده را مورد تاکید قرارداد.
هم‌چنین مقرر شد که اصغرنیا، دبیر کارگروه و کارشناس واحد فناوری سازمان آمارهای مدنظر کارگروه رو با نظارت دکتر فرصت آماده کند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی معماري(اجرا)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ فروردین ۹۸
518 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0