دیدار ریاست و خزانه دار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران فرشیدرضا حقیقی، رئیس سازمان استان

دیدار ریاست و خزانه دار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با مدیران بانکهای مهر و صادرات

در ادامه دیدارهای نوروزی، این بار مدیران 2 بانک مهر و صادرات میهمان رئیس و خزانه دار سازمان نظام مهندسی بودند. در این دیدارها، فرشیدرضا حقیقی، رئیس سازمان استان با تبریک سال جدید و ارائه برخی از فعالیتهای عملکردی سازمان در راستای پشتیبانی اعتباری از حقوق صنفی و تخصصی مهندسان عضو، بر همکاری و هماهنگی بیشتر با بانکها و موسسات مالی و اعتباری تاکید کرد.

کد خبر: 980124008 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ فروردین ۹۸ - ۵:۳۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در ادامه دیدارهای نوروزی، این بار مدیران ۲ بانک مهر و صادرات میهمان رئیس و خزانه دار سازمان نظام مهندسی بودند. در این دیدارها، فرشیدرضا حقیقی، رئیس سازمان استان با تبریک سال جدید و ارائه برخی از فعالیتهای عملکردی سازمان در راستای پشتیبانی اعتباری از حقوق صنفی و تخصصی مهندسان عضو، بر همکاری و هماهنگی بیشتر با بانکها و موسسات مالی و اعتباری تاکید کرد.

دیدار ریاست و خزانه دار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

دیدار ریاست و خزانه دار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

تاکید بر نقش محوری پشتیبانی مالی بانکها  در سال رونق تولید در جهت شکوفایی صنعت ساختمان

حقیقی با عنوان توضیحاتی حول ماهیت نظارتی و اجرایی سازمان نظام مهندسی بر اهمیت برنامه ریزی هدفمند برای ایجاد زمینه های درآمدزایی از طریق منابع درآمدی پایدار با کمک بانکها اشاره کرده و نقش بانکها را در بهبود ارائه خدمات مطلوب به مهندسان عضو، یادآور شدند.
در این دیدارها، خزانه دار سازمان، محمد فیروزیان، نیز حاضر بود، حقیقی، ریاست سازمان استان، صنعت ساختمان و شهرسازی را صنعتی کلیدی در توسعه متوازن شهری و افزایش ضریب تاب آوری در برابر سوانح طبیعی و غیرمترقبه دانسته و بر نقش محوری بانکها بخصوص بانکهای مهر و صادرات با توجه به سوابقشان، برای حمایت مالی از ساخت و سازهایی ایمن و ضریب امنیت و پایداری بالا و در نتیجه شکوفایی صنعت مولد ساختمان تاکید کرد.


مدیران ۲ بانک مهر و صادرات نیز در این دیدارها تاکید بر اهمیت جایگاه تخصصی و حرفه ای سازمان نظام مهندسی ساختمان در ارائه خدمات مهندسی مطمئن و تضمین مقاومت و بهبود شاخصه های بهره وری و کیفیت، سرمایه گذاری صنعت ساخت و ساز را بخش مهمی از ارزیابیهای اقتصادی و اعتبارسنجی طرحهای مالی خود دانسته و آمادگی خود را جهت گرداوری نقشه راه همکاری بلندمدت با سازمان نظام مهندسی ساختمان اعلام کردند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی معماری (طراحی)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ فروردین ۹۸
559 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0