نشست مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان با معاونت محترم شهرسازی نشست مشترک سازمان با معاونت محترم شهرسازی

نشست مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان با معاونت محترم شهرسازی، شهردران مناطق یک و دو شهرکرد

نشست مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان با معاونت محترم شهرسازی، شهردران مناطق یک و دو شهرکرد برگزار گردید.

کد خبر: 980122008 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۲ فروردین ۹۸ - ۲:۰۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نشست مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان با معاونت محترم شهرسازی، شهردران مناطق یک و دو شهرکرد برگزار گردید.

نشست مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان با معاونت محترم شهرسازی

نشست مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان با معاونت محترم شهرسازی

نشست مشترک سازمان نظام مهندسی  ساختمان با معاونت محترم شهرسازی، شهردران مناطق یک و دو شهرکرد

نظام مهندسی
در این نشست، که با دعوت سازمان نظام مهندسی ساختمان با حضور معاونت شهرسازی و شهرداری شهرکرد و شهردارن مناطق یک و دو، و با حضور ریاست و هیات مدیره و بازرسان سازمان نظام مهندسی در محل سازمان تشکیل شد، مهران کوهی، رییس سازمان با اشاره به ضرورت رعایت و کنترل مقررات ملی ساختمان و ضوابط مصوب شهرسازی در فرآیند کنترل و تایید نقشه های ساختمانی و نظارت مضاعف در مراحل اجرای ساختمان، سابقه الزامی شدن نماسازی، گفت: دغدغه های امروزه، ارتقاء جایگاه شهر از نظر مباحث سیما و منظر شهری و تاثیر گذاری مضاعف در مباحث تخصصی و اجرایی است.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت رعایت مناسب سازی در ساختمان مهندسین ناظر موظف هستند موارد مناسب سازی را در حین اجرا و هنگام صدور پایانکار کنترل کنند.
کوهی در ادامه در مورد مبحث دوازدهم عملیات ساختمانی مقررات ملی ساختمان اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی موظف است نسبت به تعیین مجریان عضو سازمان یا ناظران با تخصص ویژه اقدام کنند.

نشست مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان با معاونت محترم شهرسازی

رییس سازمان استان، در خاتمه یاد آور شد: شاهوردی، معاون شهرسازی شهرداری شهرکرد بیان کرد که طی سال‌های اخیر، شهرداری شهرکرد ضمن به روز نمودن ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری وتوجه جدی به مسائل سیما و منظر شهری، با تهیه و تصویب و ابلاغ ضوابط نماهای شهری اقدامات ارزشمندی را در این زمینه انجام داده است.

منبع: بنا نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ فروردین ۹۸
607 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0