همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با جمعیت هلال احمر عبدالمحمد زاهدی

همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با جمعیت هلال احمر

در راستای همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با جمعیت هلال احمر جهت جمع آوری کمکهای مردمی، ستادی در فضای مقابل سازمان مستقر گردید.

کد خبر: 980118011 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ فروردین ۹۸ - ۵:۲۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین،در راستای همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با جمعیت هلال احمر جهت جمع آوری کمکهای مردمی، ستادی در فضای مقابل سازمان مستقر گردید.

همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با جمعیت هلال احمر

همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با جمعیت هلال احمر

همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان  استان قزوین با جمعیت هلال احمر

در راستای همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با جمعیت هلال احمر جهت جمع آوری کمکهای مردمی به سیل زدگان، ستادی در فضای مقابل سازمان مستقر گردید و استاندار، معاونت عمرانی، مدیرعامل هلال احمرو هیئت همراه از این ستاد بازدید بعمل آوردند.
عبدالمحمد زاهدی در جریان بازدید از این ایستگاه بیان کرد: کشور ایران همواره در معرض آسیبها و مخاطرات مختلف از جمله زمین لرزه قرار دارد و رعایت موارد فنی و مقررات ملی ساختمان نقش اساسی در کاهش مخاطرات و حوادث ایفا میکند.
وی با عنوان این که ساختمانها و بناهای شهرها و روستاها بخشی از ثروت ملی محسوب می گردند و استحکام آن ها در برابر بلایای طبیعی خیلی مهم است، ادامه داد: اقدامات خوبی در این حوزه از طرف سازمان نظام مهندسی ساختمان انجام شده است و باید از زحمات متولیان امر در این زمینه قدردانی کرد.
استاندار قزوین با عنوان این که نباید دغدغه اول مهندسان کشور تنها اشتغال باشد، افزود: باید این قشر فرهیخته ابتدا همه سعی و تلاش خود را برای اجرای ضوابط فنی و مقررات ملی ساختمان معطوف سازند تا هنگام بروز حوادث طبیعی مانند سیل و زمین لرزه جلوی بروز خسارات گرفته شود.

همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با جمعیت هلال احمر

زاهدی با اشاره به بارندگیها و سیلابهای اخیر، اظهار داشت: اگرچه امروزه وقوع سیل با تجهیزات پیشرفته قابل پیش بینی است، ولی دخل و تصرف انسانها در حریم رودخانه ها و رعایت نکردن ضوابط فنی در ساخت و سازها سبب بروز خسارات بسیاری هنگام طغیان رودخانه ها می گردد.
استاندار خاطر نشان کرد: مدل سازی یکی از مواردی است که میتواند مسئولان را در حوزه مخاطرات طبیعی بخصوص سیل برای تصمیم سازی و برآورد خسارت یاری کند و در این رابطه باید با دانشگاهها و مراکز علمی تعاملات لازم انجام گردد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ برگزاری آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ فروردین ۹۸
552 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0