وعده برخورد با متخلفان ریاست سازمان نظام مهندسی استان

وعده برخورد با متخلفان

به دنبال حواشی بوجود آمده در فرهنگسرای شهرکرد، ریاست سازمان نظام مهندسی از مردم عذرخواهی کرد

کد خبر: 971224006 تاریخ انتشار: جمعه ۲۴ اسفند ۹۷ - ۹:۴۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسی نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی  کشور،به دنبال حواشی بوجود آمده در فرهنگسرای شهرکرد، ریاست سازمان نظام مهندسی از مردم عذرخواهی کرد

وعده برخورد با متخلفان

وعده برخورد با متخلفان

وعده برخورد با  متخلفان

ریاست سازمان نظام مهندسی با ابراز تاسف از حواشی بوجود آمده در جشن این سازمان، از مردم عذرخواهی کرد و قول داد با متخلفان برخورد گردد.
شامگاه ۴شنبه برای نخستین بار فیلمی در کانال تلگرامی این خبرگزاری از جشن نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری منتشر گردید.
در این کلیپ که در فرهنگسرای شهرکرد تهیه شده است، دختربچه‌ای روی صحنه رفته و با موسیقی نامناسبی اقدام به اجرای حرکات موزون می‌ کند و مورد تشویق مجری برنامه قرار می ‌گیرد.
انتشار این کلیپ واکنش ‌های بسیاری را به همراه داشت که مهم‌ترین این واکنش ‌ها صدور بیانیه توسط تشکل ‌های دانشجویی و اظهارات مدیرکل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری بود که حواشی این برنامه را مورد نقد جدی قرار دادند.
عذرخواهی رئیس سازمان نظام مهندسی از مردم/ برخورد می ‌کنیم
ریاست سازمان نظام مهندسی استان از حاشیه بوجود آمده ابراز تاسف کرد و ضمن پوزش از مردم بابت این اتفاق، خبر از صدور جوابیه این سازمان داد.
متن کامل جوابیه سازمان نظام مهندسی در زیر آمده است:
با سلام و ادب و احترام
پیرو حواشی بوجود آمده در مورد برنامه جشن روز مهندسی به اطلاع مردم شریف استان می‌رساند سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال و بختیاری ضمن تاکید بر حفظ هنجارهای فرهنگی کشور و اعتقاد کامل به ارزش‌های دینی و معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ضمن بررسی موضوع پیش آمده برخورد لازم با هرگونه قصور در این خصوص را وظیفه خود می‌داند.

وعده برخورد با متخلفان

ضمنا هیچگونه برنامه‌ای از قبل در خصوص کلیپ منتشر شده از کودک خردسال در سین برنامه پیش‌بینی نشده بوده است که بلافاصله توسط حراست برنامه و مسؤولان برگزاری تذکر لازم نسبت به جلوگیری از ادامه و تکرار چنین مواردی داده شد.
در پایان از نیروهای ارزشی و ولایتمدار استان که نسبت به حفظ موازین شرعی در برگزای مراسمات استانی و این برنامه کوشا بوده و هستند کمال تشکر و قدردانی را داریم.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال و بختیاری
منبع: خبرگزاری فارس

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ اسفند ۹۷
800 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0