شرایط منحصربه‌فرد اکوسیستم ‌های آبی و خاکی هرمزگان در ایجاد شغل رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان بیان داشت:

شرایط منحصربه‌فرد اکوسیستم ‌های آبی و خاکی هرمزگان در ایجاد شغل

محسن دهقانی اظهار داشت: وجود 2 اکوسیستم خشکی و دریا و تلاقی آن شرایط منحصربه‌فردی برای اشتغال‌زایی ایجاد کرده است.

کد خبر: 971223014 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۳ اسفند ۹۷ - ۱:۳۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،محسن دهقانی اظهار داشت: وجود ۲ اکوسیستم خشکی و دریا و تلاقی آن شرایط منحصربه‌فردی برای اشتغال‌زایی ایجاد کرده است.

شرایط منحصربه‌فرد اکوسیستم ‌های آبی و خاکی هرمزگان در ایجاد شغل

شرایط منحصربه‌فرد اکوسیستم ‌های آبی و خاکی هرمزگان در ایجاد شغل

نماینده شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان، روز گذشته در جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان هرمزگان که با حضور ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور و مجمع نمایندگان و مدیران دستگاه‌ های اجرایی استان در بندرعباس برگزار گردید، با بیان ظرفیت‌ های بی‌بدیل شغلی در هرمزگان، ادامه داد: از تعداد پانزده هزار نفر فارغ‌التحصیل مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی سه هزار و پانصد نفر عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان هستند.

وی افزود: وجود و تلاقی دو اکوسیستم خشکی و دریا در استان هرمزگان شرایط منحصربه‌فردی برای استان فراهم آورده و در این راستا سیاست‌گذاری و نظارت مشخص در حوزه کشاورزی، منابع طبیعی و شیلات و حمایت از فعالیت شرکت ‌های دانش‌بنیان و فناور می‌ تواند منجر به تولید شغل گردد.
وی، تقویت ساختار شیلاتی در استان را الزامی دانست و افزود: با توجه به افزایش فعالیت ‌های سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان و محول‌ شدن وظایف جدید نیروی کار کافی و متخصص در کم‌ترین بازه زمانی باید تزریق و تأمین گردد.

شرایط منحصربه‌فرد اکوسیستم ‌های آبی و خاکی هرمزگان در ایجاد شغل

دهقانی، با ابراز خرسندی از تشکیل کمیته استانی شیلات و محیط‌زیست برای اولین بار، عنوان داشت: در تفاهم‌نامه با مدیرکل محیط زیست هرمزگان مقرر گردید در فاز اول در حوزه پرورش ماهی در قفس، میگو و کشت گلخانه‌ای از ناظران محیط زیست برای نظارت کارشناسی شده بر روند اجرای طرح ‌ها استفاده گردد.
نماینده شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان، تخصیص بودجه مستقل استانی برای افزایش بهره‌وری از ظرفیت‌ های بالقوه کشاورزی، شیلات، آبزیان و محیط‌زیست هرمزگان را کار‌آمد دانست و خاطر نشان ساخت: در دوره‌های آموزشی عملی بعضی از اعضای سازمان امکان حضور در دوره‌ها را به علل مالی ندارند که در صورت وجود بودجه مستقل این امر میسر می‌ گردد.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ اسفند ۹۷
655 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0