برگزاری سومین دوره مسابقات فوتسال هیات رئیسه دفاتر نمایندگی و هیئت مدیره کانون ها سومین دوره مسابقات فوتسال

برگزاری سومین دوره مسابقات فوتسال هیات رئیسه دفاتر نمایندگی و هیئت مدیره کانون ها

این دوره از مسابقات با حضور چهارده تیم از شهرهای مختلف استان در سالن مخابرات بابل برگزار گردید که در ابتدا تیم‌ها بصورت گروهی مسابقه دادند. بعد از انجام مسابقات حذفی؛ در فینال این مسابقات تیم بابل ب با نتیجه شش بر دو تیم نوشهر را شکست داده و به مقام قهرمانی رسید. در بازی رده بندی تیم بهشهر با نتیجه پنج بر 1 تیم بابل الف را شکست داده و به مقام سوم نائل آمد. بدین ترتیب تیم‌های بابل ب، نوشهر و بهشهر به مقام اول تا سوم دست یافتند. هم‌چنین تیم بابل الف بعنوان تیم اخلاق معرفی شد.

کد خبر: 971221004 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۱ اسفند ۹۷ - ۸:۳۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،این دوره از مسابقات با حضور چهارده تیم از شهرهای مختلف استان در سالن مخابرات بابل برگزار گردید که در ابتدا تیم‌ها بصورت گروهی مسابقه دادند. بعد از انجام مسابقات حذفی؛ در فینال این مسابقات تیم بابل ب با نتیجه شش بر دو تیم نوشهر را شکست داده و به مقام قهرمانی رسید. در بازی رده بندی تیم بهشهر با نتیجه پنج بر ۱ تیم بابل الف را شکست داده و به مقام سوم نائل آمد. بدین ترتیب تیم‌های بابل ب، نوشهر و بهشهر به مقام اول تا سوم دست یافتند. هم‌چنین تیم بابل الف بعنوان تیم اخلاق معرفی شد.

برگزاری سومین دوره مسابقات فوتسال هیات رئیسه دفاتر نمایندگی و هیئت مدیره کانون ها

برگزاری سومین دوره مسابقات فوتسال هیات رئیسه دفاتر نمایندگی و هیئت مدیره کانون ها

برگزاری سومین دوره مسابقات فوتسال  هیات رئیسه دفاتر نمایندگی و هیئت مدیره کانون ها

در آیین اختتامیه، محسن اکبرزاده – دبیر کمیسیون ورزش هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد انگیزه و نشاط مابین اعضای هیات رئیسه دفاتر بیان کرد: این مسابقات با همکاری ریاست، هیأت رئیسه و هیأت مدیره سازمان در دوره رده سنی در حال برگزاری است.
وی در ادامه از همکاری کانون‌های مهندسین سطح استان که بعنوان بازوان اجرایی این مسابقات بوده اند، اظهار کرد: از میزبانی کانون مهندسین بابل و همکاری کمیسیون ورزش سازمان و زحمات محمد عنایت تبار مسئول برگزاری مسابقات و دیگر اعضای هیات اجرایی قدردانی دارم.

برگزاری سومین دوره مسابقات فوتسال هیات رئیسه دفاتر نمایندگی و هیئت مدیره کانون ها

اکبرزاده در خاتمه از زحمات و حمایتهای محسن قربانی – ریاست کمیسیون ورزش اعلام قدردانی داشته است.
هم‌چنین از زحمات محمد بابکی بعنوان آغازگر و برگزار کننده نخستین دوره این مسابقات تقدیر به عمل آمد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ اسفند ۹۷
592 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0