گرداوری و توسعه نظام جامع کیفیت ساخت و ساز در دستور کار وزارت راه و شهرسازی حکم اسلامی، وزیر راه و شهرسازی خطاب به منصور نوبریان

گرداوری و توسعه نظام جامع کیفیت ساخت و ساز در دستور کار وزارت راه و شهرسازی

تهیه و اجرای برنامه عملیاتی صنعتی سازی ساختمان و توسعه فناوریهای نوین از اولویتهای اراده کل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی است.

کد خبر: 971221003 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۱ اسفند ۹۷ - ۸:۲۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،تهیه و اجرای برنامه عملیاتی صنعتی سازی ساختمان و توسعه فناوریهای نوین از اولویتهای اراده کل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی است.

گرداوری و توسعه نظام جامع کیفیت ساخت و ساز در دستور کار وزارت راه و شهرسازی

گرداوری و توسعه نظام جامع کیفیت ساخت و ساز در دستور کار وزارت راه و شهرسازی

گرداوری و توسعه نظام جامع کیفیت  ساخت و ساز در دستور کار وزارت راه و شهرسازی

در حکم اسلامی، وزیر راه و شهرسازی خطاب به منصور نوبریان، مدیرکل جدید دفتر توسعه مهندسی ساختمان آمده است، علاوه بر وظایف مصرح در دفتر توسعه مهندسی ساختمان، ماموریت‌ هایی را بطور ویژه از آن دفتر انتظار دارد که عبارتند از:
– آسیب‌ شناسی و برنامه‌ ریزی جهت اصلاح قانون نظام‌ مهندسی و کنترل ساختمان
– گرداوری و راه ‌اندازی نظام ملی ساخت و ساز
– گرداوری و توسعه نظام جامع تضمین کیفیت ساختمان
– تهیه و اجرای برنامه عملیاتی صنعتی‌ سازی ساختمان و توسعه فن‌آوری‌ های نوین
– ساماندهی امور نظام ‌مهندسی
و ارتقای نقش، اثربخشی و جایگاه مهندسین، کاردان‌ های فنی و کارگران ماهر در چرخه ساخت و ساز
لازم به ذکر است در آیین تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و تازه منصوب شده دفاتر توسعه مهندسی ساختمان و سرمایه‌ گذاری و اقتصاد مسکن مازیار حسینی، معاون وزیر راه و شهرسازی بار دیگر بر ده سیاست ابلاغی وزارتخانه که در جلسه با مدیران کل راه و شهرسازی استانهای کل کشور تبیین و پیش‌تر نیز توسط وزیر راه و شهرسازی ابلاغ شده بود، تاکید نمود.

گرداوری و توسعه نظام جامع کیفیت ساخت و ساز در دستور کار وزارت راه و شهرسازی

حسینی، به کلیه همکاران خود در مجموعه معاونت مسکن و ساختمان توصیه کرد تمرکز روی اهداف و اجتناب از حاشیه‌ها، کنترل بر فعالیت ‌ها، درخواست‌ ها و پاسخ ‌های شفاف و روشن، اولویت دادن به منافع گروه‌ های حداکثری بجای منافع گروه‌های حداقلی را سرلوحه فعالیت ‌های خود قرار دهند.
وی، هم‌چنین رعایت چهارچوب و اصول و داشتن راه حل و تدبیر را برای حل مشکلات و عبور از چالش ‌ها از جمله توصیه‌ های خود برای همکاران حوزه معاونت مسکن و ساختمان و بویژه مدیران کل دفاتر توسعه مهندسی و سرمایه‌ گذاری و اقتصاد مسکن برشمرد.
در این آیین، ضمن تقدیر و تشکر از علی چگنی، مدیر کل پیشین دفتر اقتصاد مسکن و مهردادفر سرپرست پیشین دفتر توسعه مهندسی ساختمان، احکام مدیران کل دفاتر فوق نیز برای شروع مسئولیت جدید به آن ها اعطا گردید.
در حال حاضر با حکم وزیر راه و شهرسازی، عباس فرهادیه بعنوان مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و اقتصاد مسکن و منصور نویریان بعنوان مدیرکل دفتر توسعه مهندسی عهده‌دار مسئولیت در دفاتر زیرمجموعه حوزه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی هستند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ اسفند ۹۷
546 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0