جلسه مسئولین صنف و نظام مهندسی ساختمان شهرستان‌ها در شهر گچساران رستگار - نائب رئیس سازمان

جلسه مسئولین صنف و نظام مهندسی ساختمان شهرستان‌ها در شهر گچساران

جلسه ۳ جانبه مسئولین نظام مهندسی و صنف در شهر گچساران با حضور مهندس رستگار نائب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد، مسئولین دفاتر نمایندگی و مسئولین اتحادیه صنف تاسیسات مکانیکی در شهر گچساران برگزار شد.

کد خبر: 971213014 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ اسفند ۹۷ - ۴:۴۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسی نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد،جلسه ۳ جانبه مسئولین نظام مهندسی و صنف در شهر گچساران با حضور مهندس رستگار نائب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد، مسئولین دفاتر نمایندگی و مسئولین اتحادیه صنف تاسیسات مکانیکی در شهر گچساران برگزار شد.

جلسه مسئولین صنف و نظام مهندسی ساختمان شهرستان‌ها در شهر گچساران

جلسه مسئولین صنف و نظام مهندسی ساختمان شهرستان‌ها در شهر گچساران

جلسه مسئولین صنف و نظام مهندسی ساختمان شهرستان‌ها در شهر گچساران

رستگار – نائب رئیس سازمان ضمن تبریک ۵ اسفند روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندسی در مصاحبه با روابط عمومی سازمان با اشاره به اهمیت رعایت اصول و ضوابط فنی مهندسی در بحث گاز، بیان کرد: باید به اجرای قانون و مقررات ملی ساختمان بصورت ویژه پایبند بوده و برای آشنایی مهندسین با قوانین نظام مهندسی و نظام صنفی سمینارهایی را با همکاری اتحادیه های صنفی تاسیسات مکانیکی برگزار کرد.
وی ادامه داد: تا به حال بحث تفکیک مهندسین تاسیسات مکانیکی و مجریان گاز را پیگیری و نیز نشست هایی را با اتحادیه صنف تاسیسات مکانیکی در سطح استان برگزار کرده ایم که امیدوار هستم با ایجاد این پیوند مستحکم بین نظام مهندسی ساختمان و اتحادیه صنفی تاسیسات مکانیکی قدم مثبتی را جهت ارتقاء بخشیدن به بحث گاز و جایگاه مهندسین در این زمینه برداریم.
وی در جمع بندی مباحث این نشست، یاد آور شد: مقرر گردید استعلام مدارک مجریان تجربی از مراجع ذی صلاح انجام و حداکثر تا تاریخ بیستم اسفند ماه نود و هفت لیست تکمیل شده و نهایی به واحد گاز سازمان نظام مهندسی ساختمان در هر شهرستان فرستاده شود.
هم‌چنین مصوب گردید اتحادیه صنف تاسیسات مکانیکی اقدامات قانونی لازم را در خصوص مجریان متخلف که از سوی سازمان نظام مهندسی معرفی می گردند اعمال و مهر مجریان تجربی را با مشخصات کامل تهیه کند.

جلسه مسئولین صنف و نظام مهندسی ساختمان شهرستان‌ها در شهر گچساران

به گفته نائب رئیس دوم سازمان، با استناد به شیوه نامه قانونی تا قبل از تعیین ناظر توسط واحد گاز سازمان و هماهنگی مجری با مهندس ناظر جهت انجام بازدید قبل از اجرا و اجازه ی ناظر هیچگونه فعالیت لوله کشی گاز توسط مجری و عوامل اجرای آن بناید صورت گیرد و در همه مراحل بازرسی ناظر از کار حضور مجری ذی صلاح مربوطه با وی الزامی است.
در خاتمه نشست، مقرر گردید که اتحادیه صنف تاسیسات مکانیکی هر شهرستان حداکثر تا تاریخ یکم خرداد ماه نود و هشت، نسستی را با حضور مسئولین اتحادیه، واحد گاز سازمان و مجریان تجربی در اتاق اصناف هر شهرستان هماهنگ و برگزار کند.
در خاتمه، روابط عمومی سازمان، ضمن تشکر و قدردانی از همکاری رستگار در این مصاحبه، برای وی و اعضا محترم هیات مدیره آرزوی موفقیت می کند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی-نظارت

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ اسفند ۹۷
569 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0