سعی در جهت ارتقای آموزشهای سازمان به سطح بین المللی رمضانی - عضو هیئت رئیسه شورای مرکزی

سعی در جهت ارتقای آموزشهای سازمان به سطح بین المللی

یک کارگاه آموزشی صبح و عصر روز جمعه دهم اسفند در محل شورای مرکزی با حضور جمعی از مهندسان از استانهای مختلف کشور در سالن جلسات شورای مرکزی برگزار گردید.

کد خبر: 971212016 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ اسفند ۹۷ - ۴:۲۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسی نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،یک کارگاه آموزشی صبح و عصر روز جمعه دهم اسفند در محل شورای مرکزی با حضور جمعی از مهندسان از استانهای مختلف کشور در سالن جلسات شورای مرکزی برگزار گردید.

سعی در جهت ارتقای آموزشهای سازمان به سطح بین المللی

سعی در جهت ارتقای آموزشهای سازمان به سطح بین المللی

سعی در جهت ارتقای آموزشهای سازمان به سطح بین المللی

در آغاز کارگاه، رمضانی – عضو هیئت رئیسه شورای مرکزی، کلیات موضوع را در حوزه بهره وری مصرف انرژی عنوان کرد و از تجربه موفق کارگاه مشترک ایران و آلمان بعنوان نقطه عطفی در ارائه آموزشهای بین المللی ذکر کرد.
به گفته وی، برگزاری این کارگاه مشترک فرصت مناسبی است تا فعالیتهای آموزشی سازمان را به درجه قابل قبولی در سطح جهانی ارتقا دهیم.
مهدوی نژاد – مشاور امور بین الملل و ارتقای آموزش مهندسی سازمان، دیگر سخنران آیین افتتاحیه کارگاه بود که ضمن بیان چارچوب و برنامه های مشترک همکاریهای ایران و آلمان، لزوم توجه هر چه بیش تر فراگیران نسبت به مباحث نوین حوزه بهره‌وری بهینه انرژی را خاطر نشان کرد.
مهدوی نژاد با بیان محورهای مهم برنامه جهانی اقلیمی مربوط به کاهش گازهای گلخانه ای و نیز محورهای فعالیت صنعت ساختمان کشور طبق سند چشم انداز و برنامه های توسعه را تشریح کرد.

سعی در جهت ارتقای آموزشهای سازمان به سطح بین المللی

در بخش آموزشی کارگاه، احمدرضا طاهری اصل – عضو شورای مرکزی، محورهای مهم حوزه های تهویه، بهره وری انرژی و مطالب مرتبط با آن ها را بیان کرد.
طاهری اصل، در ابتدا کلیاتی را در مورد سیستمهای تبرید مکانیکی شرح داد و سپس به بیان ویژگیها و کاربردهای سیستمهای سرد سازی تراکمی و جذبی پرداخت. بهینه سازی مصرف انرژی در برجهای خنک کننده و کندانسورها، هم‌چنین سیستمهای ذخیره سازی انرژی و تشریح روشهای انتخاب پایانه های حرارتی و بهینه سازی مصرف انرژی در آن ‌ها از محورهای دیگر سخنان طاهری اصل بود.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ برگزاری آزمون نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ اسفند ۹۷
562 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0