بیکاری هفت هزار مهندس کشاورزی در استان آذربایجان غربی ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی

بیکاری هفت هزار مهندس کشاورزی در استان آذربایجان غربی

ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی بیان کرد: از تعداد یازده هزار و نهصد و سی و دو نفر از اعضای حقیقی نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان غربی در حدود هفت هزار نفرشان بیکار بوده و دنبال کار می‌ گردند.

کد خبر: 971207009 تاریخ انتشار: سه شنبه ۷ اسفند ۹۷ - ۱:۵۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مزرعه اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی بیان کرد: از تعداد یازده هزار و نهصد و سی و دو نفر از اعضای حقیقی نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان غربی در حدود هفت هزار نفرشان بیکار بوده و دنبال کار می‌ گردند.

بیکاری هفت هزار مهندس کشاورزی در استان آذربایجان غربی

بیکاری هفت هزار مهندس کشاورزی در استان آذربایجان غربی

هفت هزار مهندس کشاورزی در استان آذربایجان غربی بیکار هستند

رسول جلیلی در جمع مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی با اشاره به مشکلات فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف بویژه مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی در این استان، گفت: در استان آذربایجان غربی یازده هزار و نهصد و سی و دو نفر عضو حقیقی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هستند.
جلیلی ادامه داد: از این تعداد بالغ بر هفت هزار مهندس کشاورزی و منابع طبیعی اعلام کرده‌اند که بیکار هستند و دنبال کار می ‌گردند بنابراین یافتن کار برای این عزیزان و حل مشکل آنها می ‌بایست در صدر توجه مدیران بخش کشاورزی آذربایجان غربی قرار گیرد.
وی افزود: بسترسازی اشتغال برای فارغ‌التحصیلان رشته‌های ذیل بخش کشاورزی با توسعه پایدار و همه جانبه بخش کشاورزی باید هم زمان صورت گیرد و در این میان آن چه همیشه اولویت دارد توجه به اهمیت احیای دریاچه ارومیه است که بار اصلی در این مهم به عهده بخش کشاورزی است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح نظام نوین ترویج کشاورزی در استان بسیار پر اهمیت و از الزامات مورد تاکید سازمان است بنابراین لازم است نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی که بازوی بخش کشاورزی است در این راستا نقش‌آفرین ظاهر گردد.

بیکاری هفت هزار مهندس کشاورزی در استان آذربایجان غربی

جلیلی خاطر نشان: سازمان جهاد کشاورزی می ‌تواند با استفاده از توان اعضای این بخش، طرح پهنه‌بندی جامع اطلاعات کشاورزی را همسو با طرح کاداستر اراضی برای تدوین اطلاعات توصیفی و مکانی اراضی عملیاتی کند.
به گفته وی، برنامه عملیاتی بخش کشاورزی در بیست و سه زمینه و به تعداد پنجاه و پنج پهنه تهیه شده اما لازم است باید برای هر روستا برنامه جداگانه‌ای ترسیم گردد و باید با اصلاح الگوی کشت محصولات کم آب بر به کشاورزان استان کمک کرد تا در روند احیا دریاچه ارومیه بیش از گذشته نقش‌آفرین باشند.
منبع: خبرگزاری تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بسته نقره ای آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ اسفند ۹۷
701 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0