به کار گرفتن کارشناسان فنی در واحدهای تولیدی کشاورزی ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی بیان کرد

به کار گرفتن کارشناسان فنی در واحدهای تولیدی کشاورزی

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی بیان کرد: از جمله اقدامات مهمی که اخیرا توسط وزارت جهاد کشاورزی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ابلاغ گردید، بهره گیری از کارشناسان فنی در واحدهای تولیدی بخش کشاورزی است.

کد خبر: 971206005 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ اسفند ۹۷ - ۱۱:۵۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی بیان کرد: از جمله اقدامات مهمی که اخیرا توسط وزارت جهاد کشاورزی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ابلاغ گردید، بهره گیری از کارشناسان فنی در واحدهای تولیدی بخش کشاورزی است.

به کار گرفتن کارشناسان فنی در واحدهای تولیدی کشاورزی

به کار گرفتن کارشناسان فنی در واحدهای تولیدی کشاورزی

کارشناسان فنی در واحدهای تولیدی کشاورزی  بکار گرفته میشوند

محمد جاده گی ۱ شنبه شب در مراسم تجلیل از مقام مهندس که به مناسبت پنجم اسفند روز مهندسی برگزار گردید، گفت: پیرو هدف اصلی سازمان و وزارت جهاد کشاورزی، کارشناسان فنی باید برای افزایش بازدهی تولید محصولات کشاورزی، ارتقا کیفیت تولید و غذای سالم تلاش کنند تا به اهداف مدنظر برسیم.
جاده گی ادامه داد: این قانون ابلاغ گردیده و همه تولیدکنندگان این آمادگی را باید داشته باشند که کارشناسانی در این زمینه شناسایی، پذیرش و بعد از اتمام مراحل مختلف بعنوان کارشناس فنی در واحدهای تولیدی بکار گرفته میشوند.
وی افزود: زمان آن نیست که محصولات تولیدی را به خارج کشور صادر کنیم و دارای مواد آلی تشخیص داده شود بلکه آزمایشگاههای مجهز و پیشرفته در دنیا وجود دارد که محصول استاندارد خریداری می گردد.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی بیان کرد: باید از توان کارشناسان فنی بخش کشاورزی در این زمینه استفاده کرد در اینصورت هم زمینه اشتغال فارغ التحصیلان فراهم و هم بازدهی تولید بیشتر می گردد.
وی تصریح کرد: در این راستا خواهش داریم مجموعه جهاد کشاورزی استان برای جذب کارشناسان فنی در حوزه های مختلف استفاده کند تا در تولیدات نسبت به گذشته از وضعیت بهتری برخوردار شویم.
جاده گی گفت: اگر میخواهیم در محیط محدود و فضای سالم کار کشاورزی انجام دهیم باید فرهنگ مهندسی سازی کار در عرصه های تولید به ویژه بخش کشاورزی نهادینه گردد.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی مطرح کرد: نمیتوان شعار داد در محیط محدود و فضای سالم قرار است تولید انجام داد مگر این که کار مهندسی انجام گردد.

به کار گرفتن کارشناسان فنی در واحدهای تولیدی کشاورزی

وی گفت: این سازمان بعد از تقسیم استان تشکیل شد و با همراهی و همکاری سازمان جهاد کشاورزی و مجموعه وابسته از سازمان کشور عقب نیستیم.
جاده گی خاطر نشان کرد: در حال حاضر حدود دو هزار و هشتصد و هفتاد و پنج نفر از فارغ التحصیلان کشاورزی عضو این سازمان هستند و سازمان نظام مهندسی کشاورزی با سیزده هدف خاص در سطح کشور تشکیل شد که از مهم‌ترین آن ها میتوان به تلاش برای ارتقای تولید در بخش کشاورزی اشاره کرد.
وی یاد آور شد: صندوق رفاه در کشور و استان تشکیل شده و سازمان نظام مهندسی کشور در این راستا با بیمه تامین اجتماعی تفاهم نامه منعقد و اجرایی کرد تا فارغ التحصیلانی که هیج جایی مشغول بکار نبوده ولی عضو سازمان هستند از مزایا و خدمات بیمه برخوردار گردند.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی گفت: اعضای سازمان نظام مهندسی استان که دارای بیمه درمانی هستند نیز میتوانند از خدمات بیمه تکمیلی بهره مند گردند.
در این مراسم به مناسبت پنجم اسفند روز مهندس با حضور معاون عمرانی استاندار از بیست نفر عضو ناظر سازمان نظام مهندسی کشاورزی، کارشناس، تولید کننده، بهره بردار و دامدار نمونه بخش کشاورزی خراسان جنوبی تجلیل و قدردانی گردید.

منبع: ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ اسفند ۹۷
848 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0