صدور پروانه ساختمانی در مدت چهل و پنج دقیقه مدیرعامل سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی

صدور پروانه ساختمانی در مدت چهل و پنج دقیقه

مدیرعامل سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی به کاهش چشم گیر فرآیند صدور پروانه ساختمانی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در کم‌ترین زمان می ‌توان پاسخگویی کرد و با رکوردی که زده شده می ‌توان گفت در صورت تکمیل مدارک، پروانه ساخت در مدت چهل و پنج دقیقه صادر می گردد.

کد خبر: 971204005 تاریخ انتشار: شنبه ۴ اسفند ۹۷ - ۹:۴۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیرعامل سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی به کاهش چشم گیر فرآیند صدور پروانه ساختمانی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در کم‌ترین زمان می ‌توان پاسخگویی کرد و با رکوردی که زده شده می ‌توان گفت در صورت تکمیل مدارک، پروانه ساخت در مدت چهل و پنج دقیقه صادر می گردد.

صدور پروانه ساختمانی در مدت چهل و پنج دقیقه

صدور پروانه ساختمانی در مدت چهل و پنج دقیقه

پروانه ساختمانی در مدت چهل و  پنج دقیقه صادر می گردد

محمد حسین شرکاء در جلسه اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی با شهردار مشهد با عنوان این که با هدف تسریع در پاسخگویی و خدمت‌رسانی به مردم کار خود را شروع کردیم، بیان داشت: تلاش شده از پراکنده کاری پرهیز گردد و به اهداف موجود در قوانین بپردازیم.
شرکا، با تاکید بر قصور دست دلالان، افزود: در حال حاضر بخش قابل توجهی از فعالیت‌ ها الکترونیکی شده و این امر نقش مهمی در قصور دست دلالان دارد.
وی به انعقاد تفاهم‌نامه ۳ جانبه با شهرداری مشهد، نظام مهندسی و سازمان ثبت اسناد و املاک اشاره کرد و اظهار داشت: با این تفاهم ‌نامه ۳ جانبه از موازی‌کاری‌ ها جلوگیری می‌ گردد و فرآیندها تسریع می شود.
شرکا تصریح کرد: در موضوع ساخت و سازها شهرداری و نظام مهندسی در کنار هم فعالیت می ‌کنند و نمی ‌توانند از هم جدا باشند. شهرداری در چابک سازی و سرعت بخشیدن به رویه‌ها خوب عمل کرده و این امر جای تشکر دارد.
مدیرعامل سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی در ادامه به کاهش چشمگیر فرآیند صدور پروانه ساختمانی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در کم‌ترین زمان می‌ توان پاسخگویی کرد و با رکوردی که زده شده می‌ توان گفت در صورت تکمیل مدارک، پروانه ساخت در مدت چهل و پنج دقیقه صادر می گردد.

صدور پروانه ساختمانی در مدت چهل و پنج دقیقه

شرکا یاد آور شد: اگر این روندها بهمین نحو اصلاح گردد و پشتکار ادامه یابد، می ‌توان امیدوار بود ساخت و ساز در مشهد رونق یابد.
مدیرعامل سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی در ادامه گفت: گام به گام همدل و همراه برای پیشرفت شهر با همکاری شهرداری مشهد به جلو رویم.

منبع: شعار سال

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ اسفند ۹۷
708 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0