برگزاری نشست مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم سازمان نشست مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم سازمان

برگزاری نشست مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

نشست نوبت دوم مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان روز 1 شنبه بیست و هشتم بهمن در محل تالار فرهنگسرای غدیر برگزار گردید.

کد خبر: 971129014 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ بهمن ۹۷ - ۵:۴۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،نشست نوبت دوم مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان روز ۱ شنبه بیست و هشتم بهمن در محل تالار فرهنگسرای غدیر برگزار گردید.

برگزاری نشست مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم سازمان

برگزاری نشست مجمع  عمومی عادی سالیانه نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

در شروع مجمع، سالاری، ریاست سازمان استان و ریاست هیئت مدیره ضمن خیر مقدم و تشکر از حسن اعتماد مهندسان، از مجمع عمومی بعنوان پایگاه ارتباطی مهم بین هیئت مدیره و مهندسان عنوان کرد و گفت: مجمع عمومی تبلور اراده جممعی اعضا برای اداره سازمان است که در آن هیئت مدیره برنامه ها و اهداف خود را عنوان و اعضا بصورت حضوری به بیان دیدگاهها و پیشنهادات میپردازند.
وی سپس به ارائه گزارش عملکرد سازمان در سال نود و شش بعنوان حاصل فعالیت هیئت مدیره دوره هفتم پرداخت و در ادامه برنامه های سال نود و هشت هیئت مدیره سازمان را در ابعاد مختلف تشریح نمود.
طبق این گزارش، سازمان برنامه های گسترده ای را در جهت ایجاد قابلیتها و ظرفیتهای فعالیت مهندسان و توسعه خدمات آنها به جامعه در نظر گرفته و هماهنگیهای لازم با استانداری، اداره کل راه و شهرسازی و شورای اسلامی و شهرداری صورت گرفته است.
الزام مالکان ساختمانهای در حال ساخت اعم از پروانه دار یا بدون پروانه برای اخذ شناسنامه فنی و ملکی و ارجاع ادامه کار ساختمانهای بدون پروانه به سازمان نظام مهندسی ساختمان برای طی مراحل قانونی ساخت و ساز، الزام به تهیه نقشه های چون ساخت برای ساختمانهای بلند مرتبه تر از بیست و سه متر و یا ۶ طبقه و بالاتر، هم‌چنین برون سپاری بخشی از اجرائیات شهرداری در زمینه برخورد با ساخت و سازهای خلاف و پیگیری انجام این مهم توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان از مهم‌ترین این موارد است که اشتغال‌زایی گسترده ای نیز برای مهندسان دارد.
سالاری در ادامه گزارش خود در مورد اصلاحات مورد نظر در ساختار فرآیندهای خدمات مهندسی، منابع انسانی، دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستانها، توجه ویژه به آموزش و بازآموزی مهندسان و ارائه آموزشهای ضروری به مالکان سخن گفت.

برگزاری نشست مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم سازمان

در ادامه نشست مجمع عمومی، هیئت رئیسه سنی به ریاست علی صادقیان تشکیل گردید و با رای اعضا هیئت رئیسه اصلی مجمع برگزیده شد.
بعد از استقرار هیئت رئیسه اصلی مرکب از بخشش بعنوان رئیس، جلالی زاده دبیر و علیرضا رادفر و سیدمحمد میر دهقان بعنوان ناظر، مجمع دستور کار خود را در پی گرفت.
در نشست مجمع عمومی سازمان، سیدمحسن دشتکی گزارش عملکرد مالی سال نود و شش سازمان را ارائه کرد و گزارش بازرسان در باره عملکرد سال گذشته قرائت گردید که بعد از اظهار نظرهای اعضا به تصویب نهایی رسید.
گزارش محمدکاظم دری در باره بودجه پیشنهادی سال نود و هشت، بخش بعدی کار مجمع بود و متعاقب آن گزارش بازرسان در این مورد قرائت شد. در این زمینه نیز دیدگاههای برخی از اعضا بعنوان موافق و مخالف مطرح و پاسخهای لازم داده شد و با رای گیری از حاضران با اکثریت آرا تصویب شد.
بحث و بررسی در باره تعیین حق ورودیه و حق عضویت سالیانه اعضای حقیقی و حقوقی سازمان و تعیین حق الزحمه هیئت مدیره، بازرسین، شورای انتظامی، ریاست و خزانه دار سازمان از جمله محورهای دستور کار در مجمع عمومی بود که بعد از بحث و بررسی و اصلاحات لازم تصویب شد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ بهمن ۹۷
781 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0