گزارش دیدار اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان علی طوماری

گزارش دیدار اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی با مدیرکل راه و شهرسازی استان

با توجه به فرارسیدن سالروز تولد خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندسی، تنی چند از اعضای هیات مدیره سازمان استان با مهندس سلطانی مدیرکل راه و شهرسازی استان دیدار و گفت و گو کردند.

کد خبر: 971118009 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۸ بهمن ۹۷ - ۴:۰۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی آذربایجان شرقی،با توجه به فرارسیدن سالروز تولد خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندسی، تنی چند از اعضای هیات مدیره سازمان استان با مهندس سلطانی مدیرکل راه و شهرسازی استان دیدار و گفت و گو کردند.

گزارش دیدار اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

گزارش دیدار اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

گزارش دیدار اعضای هیات مدیره  سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی با مدیرکل راه و شهرسازی استان

در این دیدار که در محل دفتر کار سلطانی و با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره سازمان استان و تعدادی از معاونین مدیرکل راه و شهرسازی برگزار شد، رییس سازمان استان، ضمن تقدیر از مدیرکل راه و شهرسازی استان بخاطر هماهنگی هر چه بیش تر با هیات مدیره سازمان گفت: از این که به همکاران خودتان در هیات مدیره با وجود مشغله های زیاد کاری خود وقتی را اختصاص دادید تشکر و قدردانی می کنم.
علی طوماری اظهار داشت: در طول مدیریت جنابعالی، همکارانتان در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همواره مورد لطف و توجه قرار داده اند که از این بابت نیز قدردان زحمات شما و همکاران محترمتان هستیم.
طوماری ادامه داد: این موضوع نشانگر درایت و مدیریت جنابعالی در اداره مجموعه عظیمی مثل راه و شهر سازی استان است.
وی افزود: مطمئنا توجه حضرتعالی به عملکرد جامعه مهندسی استان میتواند در آینده و در جهت ارتقای سطح و جایگاه مهندسی استان موثر باشد.
از دوره های گذشته سازمان نظام مهندسی استان با توجه به رکود حاکم بر پروژه های عمرانی استان در وضعیت مناسبی قرار نداشته و ندارد.

گزارش دیدار اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

از طرفی بنظر میرسد برخی تدابیر و تصمیمات نیز سنجیده نبوده واین موضوع تاثیر بسزایی در ایجاد مسائل و مشکلات زیاد برای جامعه مهندسی استان داشته است.
سلطانی نیز ضمن قدردانی از حضور اعضای هیات مدیره سازمان ادامه داد: بنده به نوبه خودم از این که در این روزهای عزیز که به نام و یاد مهندسان نامگذاری شده و در حضور شما همکاران محترم هستم برخود میبالم.
سلطانی خاطر نشان کرد: امیدوار هستم در آینده بتوانیم با تلاش شما عزیزان شاهد موفقیتهای ارزشمند شما همکاران محترم باشیم.
در ادامه برنامه، اعضای هیات مدیره ضمن طرح مشکلات و مسائل موجودی که سازمان و جامعه مهندسی با آن روبرو است، از مدیر کل راه و شهر سازی خواستار همکاری و تلاش در جهت رفع موانع و مشکلات موجود شدند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سامانه آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ بهمن ۹۷
585 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0