ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

بررسی ابعاد بودجه سال نود و هشت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در نشست هیئت مدیره

در چهاردهمین نشست هیئت مدیره که روز چهارشنبه 17 بهمن بصورت فوق العاده برگزار گردید، بودجه سال نود و هشت سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر: 971118005 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۸ بهمن ۹۷ - ۳:۴۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،در چهاردهمین نشست هیئت مدیره که روز چهارشنبه ۱۷ بهمن بصورت فوق العاده برگزار گردید، بودجه سال نود و هشت سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بررسی ابعاد بودجه سال نود و هشت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

بررسی ابعاد بودجه سال نود و هشت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

ابعاد بودجه سال نود و هشت سازمان نظام  مهندسی ساختمان استان یزد در نشست هیئت مدیره بررسی شد

در شروع نشست، ریاست سازمان استان، در مورد جلسه اخیر مدیران دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستانها و نتایج این همایش مطالبی عنوان کرد.
به گفته سالاری، در حال حاضر قراردادهای پرسنل دفاتر، واریزی وجوه ناظران شهرستان ‌ها و تمامی وجوه دریافتی و هزینه ای بصورت متمرکز صورت می گیرد و به مرور بر مبنای قابلیت سازی هر دفتر امور یاد شده به دفاتر واگذاری می گردد. در بخش اتوماسیون اداری نیز دفاتر به شبکه ی ستادی متصل شده‌اند.
رییس سازمان استان، هم‌چنین با تمجید از حسن نظر معاونت عمرانی استانداری، صدور رای عدم خلاف برای ساختمان‌های با پروانه یا بدون پروانه را منوط به دریافت شناسنامه فنی و ملکی از سازمان نظام مهندسی ساختمان دانست.
به گفته سالاری، برای ساختمان‌های ۶ طبقه و به بالا و ساختمان‌های با ارتفاع بیست و سه متر و بالاتر نیز مقرر گردیده است که نقشه های چون ساخت تهیه گردد و تا به حال در پی فراخوان انجام شده افزون بر هفتاد دفتر طراحی مشارکت خود را اعلام کرده اند.
معاونت عمرانی استانداری هم‌چنین مسئولیت کمیته برخورد با تخلفات ساختمانی را به سازمان نظام مهندسی ساختمان محول کرده و ریاست سازمان مسئولیت این مهم را به عهده دارد.

بررسی ابعاد بودجه سال نود و هشت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

در بحث بودجه سالاری، ابعاد عملیاتی بودجه را که با تشکیل نشست های متعدد هیئت رئیسه تهیه شده است، تشریح کرد و افزود: بودجه پیشنهادی سال آینده سازمان از محل منابع دریافتی و تامین اعتبار ۱۸/۷ میلیارد تومان است که نسبت به بودجه مصوب امسال ۷/۷ میلیارد افزایش دارد.
رییس سازمان، درآمد پیش بینی شده سازمان را در سال آینده ۱۳/۳ میلیارد تومان و هزینه ها را ۱۲/۷ میلیارد تومان اعلام کرد.
از ویژگیهای بودجه سال آینده تاکید ویژه بر روی آموزشهای تخصصی حین خدمت و برگزاری کارگاه‌ های متعدد اموزشی برای مخاطبان است.
بودجه سال نود و هشت سازمان بعد از تصویب در هیئت مدیره، در سطح مجمع عمومی سازمان عنوان می شود و بعد از تایید مجمع عمومی قابلیت اجرا دارد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آسیب شناسی آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ بهمن ۹۷
578 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0