همکاری انبوه سازان در اجرای بخشنامه مجریان ذی صلاح در اهواز رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان بیان کرد:

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، سازمانی پویا

کمال دویده، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، ضمن تاکید بر لزوم رعایت نظم و انضباط و تکریم ارباب رجوع در این نشست، گفت: واحدهای یک سازمان مانند یک زنجیر به یک دیگر متصل هستند و در این دوره، هیات مدیره نظارت و کنترل لازم را بر مجموعه اعمال خواهد کرد.

کد خبر: 971117015 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ بهمن ۹۷ - ۴:۵۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان،کمال دویده، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، ضمن تاکید بر لزوم رعایت نظم و انضباط و تکریم ارباب رجوع در این نشست، گفت: واحدهای یک سازمان مانند یک زنجیر به یک دیگر متصل هستند و در این دوره، هیات مدیره نظارت و کنترل لازم را بر مجموعه اعمال خواهد کرد.

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، سازمانی پویا

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، سازمانی پویا

نشست رئیس سازمان استان با  مدیران واحدها برگزار شد.

دویده با عنوان این که سازمان در یک مقطع حساس قرار دارد، گفت: احترام به حرفه تخصصی و جایگاه اجتماعی مهندسان باید در اولویت قرار داشته باشد که پرسنل سازمان نقش مهمی در این امر داشته و میتوانند یاریگر هیات مدیره باشند.
وی با اشاره به این که یک سازمان پویا خواهیم ساخت، ادامه داد: مدیران واحدها هر ۳ ماه یک‌بار (در بیستم ماه پایانی هر فصل) گزارش عملکرد واحد خود را بصورت تشریحی و عددی به واحد روابط عمومی تحویل کنند، این گزارش عملکرد در سایت درج می شود.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان تصریح کرد: بمنظور ایجاد محیطی سالم، رعایت حقوق اعضا در سازمان، تشویق پرسنل به کار بهتر، جلوگیری از بی نظمی و کم کاری، آیین نامه انضباطی پرسنل (تشویق و تنبیه) در دست تهیه و گرداوری است.
وی اظهار داشت: بمنظور افزایش انگیزه کارکنان درصدی از مجموع حقوق هر واحد به مسئول واحد سپرده شود تا طبق نظم، تواناییها و مسئولیتهای پرسنل آن درصد به عنوان عامل انگیزشی بین پرسنل تقسیم شود.

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، سازمانی پویا

دویده، بر ضرورت آموزش حین کار پرسنل و به روز بودن اطلاعات تاکید کرد و افزود: دوره های آموزشی برای پرسنل (دوره های رایانه، مکاتبات اداری و…) در کمیته آموزش با ارزیابی و آزمون پایانی برگزار می شود.
وی، به موضوع اهمیت نظرسنجی از اعضا سازمان اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: یک نظرسنجی از اعضا با هماهنگی واحدهای امور اداری، روابط عمومی و انفورماتیک تهیه گردد تا عملکرد واحدها و پرسنل از دید اعضا مورد ارزیابی قرار بگیرد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ بهمن ۹۷
767 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0