برگزاری نشست کمیسیون تخصصی نظام فنی و اجرایی شورای مرکزی مریوانی - دبیر کمیسیون

برگزاری نشست کمیسیون تخصصی نظام فنی و اجرایی شورای مرکزی

کمیسیون تخصصی نظام فنی و اجرایی شورای مرکزی روز 3 شنبه 16 بهمن تشکیل نشست داد.

کد خبر: 971117006 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ بهمن ۹۷ - ۱:۲۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،کمیسیون تخصصی نظام فنی و اجرایی شورای مرکزی روز ۳ شنبه ۱۶ بهمن تشکیل نشست داد.

برگزاری نشست کمیسیون تخصصی نظام فنی و اجرایی شورای مرکزی

برگزاری نشست کمیسیون تخصصی نظام فنی و اجرایی شورای مرکزی

برگزاری نشست کمیسیون تخصصی نظام  فنی و اجرایی شورای مرکزی

در خاتمه نشست، مریوانی – دبیر کمیسیون بیان کرد: در نشست اخیر کمیسیون فنی و اجرایی توافق گردید تا در ۴ زمینه ژئوتکنیک، گودبرداری، بتن و جوش و مقاومت مصالح و نحوه ارزیابی نتایج آزمایشگاهی، کارگروه‌هایی برای بررسی جزئیات هر موضوع تشکیل و برای هر یک از ۴ موضوع یاد شده دبیرخانه هایی در نظر گرفته شود.
به گفته مریوانی، دبیرخانه های ژئوتکنیک و گودبرداری در تهران، دبیرخانه بتن و جوش و مقاومت مصالح در اصفهان و دبیرخانه ارزیابی نتایج آزمایشگاهی در فارس مستقر می گردند. و پیش نویسهای ارائه گردیده از طرف دبیرخانه های یاد شده در این کمیسیون جمع بندی می شود. از انجمن ژئوتکنیک تهران هم در این کارگروه حاضر خواهند بود.
وی، این اقدام را به دنبال نظرخواهی از تعدادی از اعضای سازمانهای نظام مهندسی و برخی انجمن‌ های صنفی دانست که در باره شیوه نامه تشخیص صلاحیت در مواردی چون ژئوتکنیک و گودبرداری، با آن ها رایزنی شده است.

برگزاری نشست کمیسیون تخصصی نظام فنی و اجرایی شورای مرکزی

به گفته دبیر کمیسیون، در جلسه ذکر شده، پیشنهاد شده بود کارگروه ‌هایی تشکیل و در زمانی کوتاه موضوعات را بررسی و پیش نویسی پیش نویس خود را جهت ارسال به شورای مرکزی گرداوری و ارائه کنند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات نظام مهندسی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ بهمن ۹۷
576 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0