تخفیف پنجاه درصدی تعرفه‌های ساخت و ساز در آبادان ریاست شورای شهر آبادان خبر داد

تخفیف پنجاه درصدی تعرفه‌های ساخت و ساز در آبادان

ریاست شورای شهر آبادان از انعقاد قرارداد 3 جانبه میان شورای شهر آبادان، شهرداری آبادان و سازمان نظام مهندسی آبادان برای تخفیف پنجاه درصدی تعرفه‌های ساختمانی در آبادان خبر داد.

کد خبر: 971116008 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۶ بهمن ۹۷ - ۱۲:۱۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست شورای شهر آبادان از انعقاد قرارداد ۳ جانبه میان شورای شهر آبادان، شهرداری آبادان و سازمان نظام مهندسی آبادان برای تخفیف پنجاه درصدی تعرفه‌های ساختمانی در آبادان خبر داد.

تخفیف پنجاه درصدی تعرفه‌های ساخت و ساز در آبادان

تخفیف پنجاه درصدی تعرفه‌های ساخت و ساز در آبادان

تخفیف پنجاه درصدی تعرفه‌های  ساخت و ساز در آبادان

عبدالله کعبی، در مورد جلسه ای که با حضور شهردار و ریاسا سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آبادان برگزار گردید، ادامه داد: در این جلسه ۳ جانبه، هر ۳ دستگاه یاد شده متعهد شدند بمناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، هزینه و تعرفه‌های ساختمان را با تخفیف پنجاه درصدی یه متقاضیان ساخت و ساز ارائه دهند.
وی اظهار داشت: طبق این تفاهم نامه، ساختمان‌ های گروه «ج» (شش تا هفت طبقه)، «ج ویژه»(هشت الی ده طبقه) و «د» (یازده طبقه به بالا) مشمول تخفیف پنجاه درصدی خواهند شد.
رئیس شورای شهر آبادان، هدف از انعقاد این تفاهم نامه را ترغیب سرمایه گذاران به ساخت و ساز ذکر کرد و افزود: در چند سال اخیر به علت مشکلات اقتصادی و بالارفتن قیمت تمام شده هزینه‌های ساختمان سازی، انگیزه‌های سرمایه گذاری در این بخش کم‌تر شده است. بهمین منظور فکر کردیم شهرداری، شورای شهر و نظام مهندسی در آبادان باید سهم خود را برای رونق بخشیدن به صنعت ساختمان ادا کنند و بسته‌ های حمایتی که شامل تخفیف‌ های ویژه است را در نظر بگیرد.

تخفیف پنجاه درصدی تعرفه‌های ساخت و ساز در آبادان

کعبی خاطر نشان کرد: امید داریم مردم و به ‌ویژه سرمایه گذاران از این فرصت بدست آمده که از آغاز دهه فجر بمدت ۳ ماه ادامه دارد استقبال خوبی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری فارس

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی نقشه برداری pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ بهمن ۹۷
651 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0