رقابت سه هزار و ششصد داوطلب در آزمون حرفه‌ مهندسی معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان اردبیل

رقابت سه هزار و ششصد داوطلب در آزمون حرفه‌ مهندسی

معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: در آزمون ورود به حرفه‌ مهندسی بیش از سه هزار و ششصد داوطلب شرکت کرده و باهم رقابت می‌ کنند.

کد خبر: 971113008 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ بهمن ۹۷ - ۱:۲۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: در آزمون ورود به حرفه‌ مهندسی بیش از سه هزار و ششصد داوطلب شرکت کرده و باهم رقابت می‌ کنند.

رقابت سه هزار و ششصد داوطلب در آزمون حرفه‌ مهندسی

رقابت سه هزار و ششصد داوطلب در آزمون حرفه‌ مهندسی

رقابت سه هزار و ششصد داوطلب در آزمون  حرفه‌ مهندسی

یوسف باقرزاده در جریان برگزاری این آزمون در اردبیل بیان داشت: این آزمون صبح و عصر ۵ شنبه و جمعه برگزاری شد تا از بین فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف مهندسی افرادی که بیش ترین نمره آزمون را کسب کنند وارد چرخه مهندسی شوند.
باقرزاده ادامه داد: با ورود این مهندسان به چرخه نظام مهندسی و فعالیت ‌های مختلف در این حوزه طبق فعالیت ‌هایی که انجام می‌ دهند درجه تخصصی اخذ می‌ کنند تا با استفاده از پروانه صادر شده بتوانند در حرفه مهندسی فعالیت‌ خود را انجام دهند.
وی با عنوان این که همه ساله این آزمون دوبار برگزار می گردد، گفت: در آزمون بهمن ماه داوطلبین در دانشگاه آزاد اسلامی واقع در میدان بسیج اردبیل و دانشکده فنی سماء باهم رقابت کردند تا افرادی که بالاترین امتیاز را کسب کنند وارد حرفه نظام مهندسی شوند.
وی افزود: این آزمون علاوه بر شهر اردبیل در ۳ حوزه دیگر این استان شهرهای پارس‌آباد، مشگین‌شهر و خلخال برگزار شد تا فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در رشته‌های مختلف مهندسی بتوانند بصورت حرفه‌ای وارد بازار کار گردند.

رقابت سه هزار و ششصد داوطلب در آزمون حرفه‌ مهندسی

باقرزاده، نظام مهندسی را مجموعه‌ای تخصصی و کارآمد در کمک و همراهی مهندسان برای ورود به بازار کار و انجام فعالیت‌ های مختلف و متنوع اعلام و عنوان کرد: نظام مهندسی ساختمان در رشته‌های مختلف تلاش می ‌کند از ظرفیت مهندسان در حوزه ساخت و ساز استفاده کند بطوری که هم اکنون بیش از یازده هزار و پانصد مهندس عضو سازمان نظام مهندسی هستند که حدود نیمی از آن ها دارای پروانه اشتغال به کار فنی و مهندسی هستند.

منبع: جماران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ بهمن ۹۷
653 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0