برگزاری مجمع عمومی عادی نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مجمع عمومی عادی نوبت دوم سازمان

برگزاری مجمع عمومی عادی نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

مجمع عمومی نوبت دوم سازمان با اطلاع رسانی قبلی، در تاریخ هفتم بهمن نود و هفت و با حضور جمعی از اعضاء سازمان استان، اعضای هیأت مدیره و نماینده اداره کل راه و شهرسازی با دستور نشست:

کد خبر: 971108009 تاریخ انتشار: دوشنبه ۸ بهمن ۹۷ - ۳:۱۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی،مجمع عمومی نوبت دوم سازمان با اطلاع رسانی قبلی، در تاریخ هفتم بهمن نود و هفت و با حضور جمعی از اعضاء سازمان استان، اعضای هیأت مدیره و نماینده اداره کل راه و شهرسازی با دستور نشست:

برگزاری مجمع عمومی عادی نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

برگزاری مجمع عمومی عادی نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

مجمع عمومی عادی نوبت دوم سازمان نظام  مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی برگزار گردید.

ارائه گزارش عملکرد سالانه هیأت مدیره
بررسی و تصویب تراز مالی سال نود و شس
در محل سالن اجتماعات مؤسسه فرهنگی، ورزشی ایثار (بنیاد شهید) برگزار گردید.
این مجمع با تلاوت آیاتی از قرآن کریم شروع و در آغاز بر اساس نظامنامه، هیأت رییسه اصلی مجمع انتخاب گردیدند. در ادامه علی اکبر رمضانی _ رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی ضمن تشکر از اعضای حاضر در نشست از کلیه اعضا خواست تا با حضور پر رنگ تر و مستمر در نشست های مجمع عمومی سازمان استان را محترم بشمارند.
وی در ادامه و بعد از ارائه گزارشی از اهم اقدامات انجام شده سازمان در سال نود و شش بیان داشت: سازمان دارای برنامه های ارزشی بسیاری است و باید از این برنامه ها در جهت استقلال سازمان و تعالی مهندسی استفاه گردد و مدیریت برنامه ها نیز باید به این سمت سوق پیدا کند.
رئیس سازمان نظام مهندسی استان با اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان بطور مستقیم با آسایش و کیفیت زندگی مردم در ارتباط است، اظهار داشت: لازمه تحقق این مهم اعتقاد و اعتماد مهندسان است چرا که سازمان نظام مهندسی خودگردان بوده و توانمند است و بدون وابستگی به اعتبارات دولتی تلاش میکند اهداف قانونی خود را دنبال کند.
رمضانی تصریح کرد: امروز نیاز به همدلی و اعتماد داریم تا بتوانیم در راستای استقلال سازمان که نقطه عطفی در جامعه است قدمهای مؤثری برداریم و اعتلای مهندسی را در دستور کار قرار دهیم.

برگزاری مجمع عمومی عادی نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

در ادامه و بعد از انتخاب هیأت رئیسه مجمع، مدیر مالی سازمان نسبت به ارائه گزارش مالی و توضیحاتی در مورد بندهای هزینه های انجام شده سال نود و هفت سازمان اقدام کرد، و به پرسش ها و ابهامات اعضا پاسخ داد.
در پایان تراز مالی سال نود و شش، بر اساس دستور جلسه مجمع با اکثریت قاطع به تصویب مجمع عمومی سازمان استان رسید.
این مجمع از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز و تا ساعت ۱۹:۳۰ ادامه داشت.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی شهرسازی

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ بهمن ۹۷
565 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0