برگزاری جلسه مشترک خزانه داران و مدیران امور مالی استانها مهرجو _ خزانه دار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویر احمد

برگزاری جلسه مشترک خزانه داران و مدیران امور مالی استانها

نشست هم اندیشی و توجیهی و آموزشی بودجه سازمان های نظام مهندسی ساختمان استانها، با حضور مدیران مالی و خزانه داران سازمانهای استانها در محل شورای مرکزی برگزار شد.

کد خبر: 971108008 تاریخ انتشار: دوشنبه ۸ بهمن ۹۷ - ۳:۰۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد،نشست هم اندیشی و توجیهی و آموزشی بودجه سازمان های نظام مهندسی ساختمان استانها، با حضور مدیران مالی و خزانه داران سازمانهای استانها در محل شورای مرکزی برگزار شد.

برگزاری جلسه مشترک خزانه داران و مدیران امور مالی استانها

برگزاری جلسه مشترک خزانه داران و مدیران امور مالی استانها

جلسه مشترک خزانه داران و مدیران  امور مالی استانها برگزار شد

مهرجو _ خزانه دار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویر احمد که در این جلسه حاضر بود، هدف از برگزاری این نشست را نیل به یک فرمت بودجه یکنواخت برای استانها عنوان کرد.
وی ضمن اشاره به وظایف و اختیارات مجامع عمومی مندرج در ماده پنجاه و هفت آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان یکی از وظایف مهم هیئت مدیره های سازمانها را تهیه و تنظیم بودجه پیشنهادی جهت ارائه به مجمع عمومی ذکر کرد.
مهرجو تصریح کرد: این جلسه که با حضور خزانه داران و مدیران امور مالی سازمانهای استانها برگزار شد، تصویب فرمت بودجه جامع هماهنگ پیشنهادی برای تمامی سازمانهای نظام مهندسی ساختمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت در ادامه و بعد از دریافت پیشنهادهای خزانه داران و مدیران مالی استان ها، فرمت بودجه هماهنگ برای تمامی سازمان ها تصویب شد و مقرر شد در اسرع وقت به سازمانهای استان ها ابلاغ شود.

برگزاری جلسه مشترک خزانه داران و مدیران امور مالی استانها

در خاتمه نشست، اجرای دقیق و بلامنازع نظام نامه مالی و معاملاتی، برگزاری به موقع مجامع عمومی سالانه و فوق العاده، انجام تکالیف قانونی بیمه و مالیات، انعقاد قرارداد حسابرسی بمنظور حسابرسی صورت های مالی سال نود و هفت و برگزاری دوره های آموزشی و توجیهی و نحوه تکمیل اظهار نامه عملکرد برای اعضا مورد تاکید قرار گرفت.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویر احمد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ بهمن ۹۷
546 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0