برگزاری چهارمین نشست ملاقات حضوری هیأت رئیسه سازمان چهارمین نشست ملاقات حضوری هیأت رئیسه سازمان

برگزاری چهارمین نشست ملاقات حضوری هیأت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با مهندسان در بابل

چهارمین جلسه ملاقات حضوری با مهندسان استان مازندران، در راستای بررسی مشکلات و بحث و تبادل نظر در دفتر نمایندگی نظام بابل برگزار شد.

کد خبر: 971107012 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ بهمن ۹۷ - ۱۰:۵۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبی مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،چهارمین جلسه ملاقات حضوری با مهندسان استان مازندران، در راستای بررسی مشکلات و بحث و تبادل نظر در دفتر نمایندگی نظام بابل برگزار شد.

برگزاری چهارمین نشست ملاقات حضوری هیأت رئیسه سازمان

برگزاری چهارمین نشست ملاقات حضوری هیأت رئیسه سازمان

چهارمین نشست ملاقات حضوری هیأت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با مهندسان در بابل برگزار گردید

در آغاز، فرشیدرضا حقیقی _ ریاست سازمان از نشست فوق تحت عنوان جلسه همفکری با مهندسان در راستای اعتلای فعالیتهای سازمان اشاره کرد و گفت: توسط سامانه ارتباط با ریاست سازمان پذیرای هر گونه نقطه نظر بوده که مواردی در محدوده فعالیتهای سازمان، پیگیری لازم انجام خواهد گرفت.
وی با اشاره به بخشنامه ثبت پروژه های زیر چهارصد متر، پیگیری در راستای تکمیل بخشنامه فوق را در دیگر بخش ها را از وزارتخانه نوید دادند.
سیف اله علی نیا _ نایب رئیس اول سازمان با اشاره به پشتوانه سی و پنج هزار عضو سازمان به عنوان یک سرمایه نام برد و هدف اصلی سازمان در سال نود و هشت را، نگاه به تقویت آموزش و کنترل نظارت ذکر کرد.
حسین نعمتیان _ نایب رئیس دوم سازمان از وفاق و همدلی هیأت مدیره بعنوان کلید موفقیت هیات مدیره دوره هشتم عنوان کرد و از تلاش دیگر همکاران هیات رئیسه در جهت حل مشکلات مهندسان در کم ترین زمان تشکر نمود.
حمیدرضا مسیبی _ دبیر سازمان از نگاه تعامل گرا این دوره هیات مدیره تقدیر داشته و با گریزی به کمیسیون پیشنهادات، تصریح کرد: تنها کمیسیون رسمی سازمان بوده که از پیشنهادهای خوب در راستای بهبود امورات سازمان تقدیر خواهد شد.
محمد فیروزیان _ خزانه دار سازمان در این دیدار بر اهمیت و ارتباط قوی و تعریف شده دفاتر با ستاد سازمان تأکید کرده و در روزهای پایانی سال خواستار همکاری بیش از گذشته دفتر با ارباب رجوع گردید.

برگزاری چهارمین نشست ملاقات حضوری هیأت رئیسه سازمان

علی محمدنیا اطاقسرا، این دیدار را فرصت مغتنم برای همفکری اعضا و هیات رئیسه دفتر با هیأت رئیسه سازمان ذکر کرد.
در ادامه مهندسان حاضر به ابراز دغدغه و مشکلات خود پرداختند که بحث ارجاع نظارت، بحث تطویل نظارت پروژه ها، بیمه مسئولیت، افزایش نرخ خدمات مهندسی، ارائه خدمات واقعی، تخفیف مالک مهندس، پوشش بیمه ساختمانی در حین تخریب، امور رفاهی و بررسی نقشه اجرائی از موارد عنوان شده بوده است.
حقیقی در مورد پاره ای از موارد مذکور به تشریح نظر پرداخت.
رئیس سازمان استان گفت: نظام مهندسی بعنوان سازمان مولد شغل نبوده؛ بلکه نظم در امور اداری و مدیریت صنفی را از وظایف اصلی آن اشاره کرد. در مورد صدور پروانه اشتغال هم، از نظام مهندسی بعنوان یک کارگزار عنوان داشته که وظیفه اصلی بعهده وزارتخانه راه و شهرسازی است.
در مورد بحث رفاهی ایشان به اعطای وام قرض الحسنه به دو هزار و پانصد نفر از مهندسان و وامهای دیگر به دو هزار و ششصد نفر از مهندسان اشاره ای داشت.
در پایان توضیحات ابزار سنجش فعالیت سازمان را در سال آینده در کنترل نظارت و آموزش عنوان کرد و فرآیند کنترل نظارت توام با آموزش و به روز رسانی مهندسان را برای ارتقا کیفیت ساخت میتواند باشد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات نظام مهندسی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ بهمن ۹۷
796 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0