پیشگیری از وقوع جرم به معنی مشارکت با ارگانها اخوان عبداللهیان

پیشگیری از وقوع جرم به معنی مشارکت با ارگانها

در دیدار هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی با مدیر کل راه و شهرسازی استان، شرکاء _ ریاست سازمان گزارش اجمالی از فعالیتهای هیات مدیره سازمان در دوره جدید را ارائه کرد.

کد خبر: 971020008 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۰ دی ۹۷ - ۲:۴۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در دیدار هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی با مدیر کل راه و شهرسازی استان، شرکاء _ ریاست سازمان گزارش اجمالی از فعالیتهای هیات مدیره سازمان در دوره جدید را ارائه کرد.

پیشگیری از وقوع جرم به معنی مشارکت با ارگانها

پیشگیری از وقوع جرم به معنی مشارکت با ارگانها

پیشگیری از وقوع جرم به معنی مشارکت و تعامل سازنده با ارگانهاست.

در این دیدار که معاون پیشگیری از جرم دادگستری استان خراسان رضوی نیز حاضر بود، محمدرضا اخوان عبداللهیان _ مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی بیان داشت: هیات مدیره سازمان، وام دار حقوق شهروندان و مهندسان است؛ حقوق مردم یعنی محصول کار مهندسان، یعنی ساختمانهای باکیفیت و حقوق مهندسان به معنی ایجاد بستر مناسب، سالم و رقابتی برای فعالیت اعضاء و شفاف سازی است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اظهار داشت: شناخت اولویتهای سازمان امری خیلی مهم است. توجه به مباحثی همانند شهرسازی اسلامی-ایرانی که منشور آن توسط مقام معظم رهبری گرداوری و ابلاغ گردیده است، طیف وسیعی از مهندسان متخصص، مبتکر و متعهد را جهت عملیاتی کردن آن میطلبد.

اخوان عبداللهیان ادامه داد: مدیران شهری در این زمینه می‌ توانند پایه گذار، تصمیمگیر و تصمیم ساز باشند.
وی از تلاشهای گسترده هیات مدیره سازمان در زمینه مبارزه با دلالان، شفافیت، ایجاد سامانه ساجام جهت کسر ظرفیت، ثبت اثر انگشت بیش از نه هزار نفر از مهندسان، ایجاد کارتابل الکترونیکی جهت ارایه گزارشهای مرحله ای به سازمان و برون سپاری خدمات در زمینه هایی که با قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان منافاتی نداشته باشد، تشکر و قدردانی کرد و حمایت همه جانبه خود را از فعالیتهای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی اعلام داشت.

در این نشست، قاضی سید امیر مرتضوی _ معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه خراسان رضوی گفت: تصمیمگیری در نهادهایی که با مردم در ارتباط هستند؛ خیلی حساس و وظیفه برای مدیران آن سازمان سنگین است، زیرا مدیران از یک طرف با شناسایی و تشخیص و تفکیک اولویت‌ های سازمان باید از بروکراسی‌ های اضافی و‌ موازی کاری کم کنند و از طرف دیگر بدون فوت وقت در صدد جایگزینی سیستم ‌ها و سامانه‌های هوشمند جهت کمک به بهره وری سازمانی بهینه گردند.

پیشگیری از وقوع جرم به معنی مشارکت با ارگانها

وی، تلاش‌ های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در سنوات گذشته حول بحث گاز گرفتگی و مرگ خاموش شهروندان را ستود و همکاریهای مشترک بین معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری مشهد را در جهت بازدیدهای رایگان در مناطق کم برخوردار عامل موثر در کاهش آمار دانست.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ دی ۹۷
673 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0