بيانيه حضور "كانون تفكر سازمان نظام مهندسي ساختمان يزد"

بيانيه حضور

مهندسان محترم سازمان نظام مهندسي ساختمان استان يزد ،تحولات پيچيده و پرشتاب جهاني در عرصه هاي علم و فن آوري، ارزشها و معيارها، بسياري از سازمانهاي موفق جهاني را برآن داشته تا اهداف، روش ها و ساختار خود را جهت بكار گيري خلاقيت، نوآوري و فراهم كردن محيط خلاق هدايت كنند.

کد خبر: 971019012 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ دی ۹۷ - ۵:۵۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،مهندسان محترم سازمان نظام مهندسي ساختمان استان يزد ،تحولات پيچيده و پرشتاب جهاني در عرصه هاي علم و فن آوري، ارزشها و معيارها، بسياري از سازمانهاي موفق جهاني را برآن داشته تا اهداف، روش ها و ساختار خود را جهت بكار گيري خلاقيت، نوآوري و فراهم كردن محيط خلاق هدايت كنند.

بيانيه حضور

بيانيه حضور

بيانيه  حضور

از اين رو نياز به حضور جمعي متفكر جهت توليد انديشه، پيشنهاد دهنده و خلاق براي توليد مداوم محتوا و ارائه به هيئت مديره سازمان بيش از گذشته احساس مي شود. در اين راستا جمعي از همكاران شما در فضاي جديد سازمان بر آن شدند تا اتاق فكري به دور از تشكليات اداري مرسوم با حضور اعضاي داوطلب و علاقمند تشكيل و با سرلوحه قراردادن شعار هاي “خلاقيت”، “شفافيت”، “كارآمدي” و “افزايش سطح مطالبه گري” و با محوريت كاري و موضوعي سازمان نظام مهندسي ساختمان يزد و به ميزباني سازمان نسبت به برگزاري سلسله جلسات هم انديشي با موضوعات برنامه ريزي شده اقدام کنند.

بيانيه حضور

لذا بدين وسيله از تمامی اعضاي سازمان، اساتيد دانشگاه ها، متفكران، سخنوران وانديشمندان دعوت مي شود تا با احساس مسئوليت اجتماعي خود و همدلي، با هدف ارتقاء وضعيت سازمان، دعوت ما به مشاركت را با تكميل فرم داوطلبي ضميمه (تا مورخ بیست و پنجم دی ماه نود و هفت) پذيرا باشند. به اميد ديدار

منبع: سازمان نظام مهندسي ساختمان استان يزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ دی ۹۷
530 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0