اطلاعیه تاخير بيمه پارسيان تاخير بيمه پارسيان

اطلاعیه تاخير بيمه پارسيان

اطلاعيه در مورد تاخير بيمه پارسيان در پرداخت برخي هزينه هاي تکميلي درمان سال 97-96

کد خبر: 971019009 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ دی ۹۷ - ۵:۲۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسبن نیوز _ مرحع اخبار نظام مهندسی کشو ربه نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان،اطلاعيه در مورد تاخير بيمه پارسيان در پرداخت برخي هزينه هاي تکميلي درمان سال ۹۷-۹۶

اطلاعیه تاخير بيمه پارسيان

اطلاعیه تاخير بيمه پارسيان

اطلاعیه تاخير بيمه پارسيان

بسمه تعالي
به استحضار اعضاء محترم سازمان مي رساند طي قرارداد بيمه تکميلي درمان سال ۹۶-۹۷ سازمان که نزد بيمه پارسيان بوده است، ليست ثبت نامي شامل اعضاء، پرسنل و خانواده هاي ايشان جهت ثبت و ارائه خدمات به آن بيمه تحويل گردید و هزينه بيمه تکميلي نيز به شرکت بيمه پارسيان پرداخت شده است. از طرف ديگر پرسنل دفاتر حقوقي و مهندسي حق بيمه خود را طي توافق انجام شده راسا طي چک در وجه بيمه پارسيان به نمايندگي شرکت بيمه گر مستقر در سازمان ارائه کرده اند. حسب اطلاعات واصله، في ما بين شرکت بيمه پارسيان استان و نمايندگي وقت آن، اختلافاتي بوجود آمده است که قطعا اين اختلافات ارتباطي به سازمان و قرارداد فيمابين ندارد ولی شرکت بيمه از ادامه ارائه خدمات و پرداخت غرامت اعضاء خودداري ميکند و به اعضاء اعلام ميدارد که با سازمان اختلاف حساب مالي دارد و موجبات نارضايتي را فراهم آورده است. به اطلاع اعضاء محترم سازمان ميرساند عليرغم پيگيري موضوع توسط سازمان و نشست های متعدد برگزار گردیده با مديران بيمه پارسيان استان در اين مورد، متاسفانه اين شرکت هم چنان از پرداخت برخي هزينه هاي اعضاء محترم امتناع مي کند.

اطلاعیه تاخير بيمه پارسيان

گرچه بيمه پارسيان مکلف به پرداخت هزينه هاي انجام شده توسط اعضاء است ليکن به علت تاخير در پرداختها طبق مصوبات هيات مديره سازمان مقرر شد پيگيري حقوقي از طريق مراجع صالح قانوني توسط سازمان در اسرع وقت به عمل آمده تا موجبات جلوگيري از هر گونه ضرر و زيان اعضاء فراهم شود.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بهترین کتاب آزمون نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ دی ۹۷
589 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0