تولید پایدار با تقویت مهندسی کشاورزی ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور

نقش استارت آپها در گذر از نظام سنتی به بازار مهندسی کشاورزی

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور بیان کرد: استارت آپهای بخش کشاورزی، نقش اساسی در گذر از "نظام سنتی بازار کشاورزی" به بازار مهندسی و دیجیتال دارند و میتوانند جاماندگی این حوزه را از فرایند پیشرفت و توسعه جبران کنند.

کد خبر: 971007002 تاریخ انتشار: جمعه ۷ دی ۹۷ - ۱۱:۱۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرحع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور بیان کرد: استارت آپهای بخش کشاورزی، نقش اساسی در گذر از “نظام سنتی بازار کشاورزی” به بازار مهندسی و دیجیتال دارند و میتوانند جاماندگی این حوزه را از فرایند پیشرفت و توسعه جبران کنند.

نقش استارت آپها در گذر از نظام سنتی به بازار  مهندسی کشاورزی

نقش استارت آپها در گذر از نظام سنتی به بازار  مهندسی کشاورزی

نقش استارت آپها در گذر از نظام سنتی به بازار  مهندسی کشاورزی

شاهرخ رمضان نژاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه استارت آپی بانک کشاورزی گفت: قابلیتهای دانش و فن آوری در تحول و توسعه در هر امری بی نظیر و بی حد و مرز است و به کار گیری دانش و فن آوری اطلاعات در کشاورزی، سبب تحول اساسی می گردد.

رمضان نژاد ادامه داد: نظامات بازرگانی و تجارت کشاورزی کشور در سنوات گذشته پا به پای نظامات تولید تجدید و توسعه نیافته است و در قیاس با حوزه تولید جا مانده و سنتی است.
وی افزود: در سالهای اخیر ارتقا و توسعه بازار کشاورزی از اولویتها و سیاستهای اصلی وزیر جهاد کشاورزی بوده و با تعیین مجری کسب و کارهای نوین و استارت آپها، توجه ویژه به آن را موجب شده است.
ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور خاطر نشان کرد: نظام مهندسی کشاورزی بعنوان سازمانی دانشی و با رویکردی دانش محور حمایت و پشتیبانی از نوآوران، کارآفرینان و صاحبان و فعالین امرِ دانش گستری و انتقال، اشاعه و به کارگیری فن آوریهای جدید در بخش کشاورزی را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

نقش استارت آپها در گذر از نظام سنتی به بازار مهندسی کشاورزی

وی یاد آور شد: بخشی از ساختار تشکیلاتی سازمان در اجرای سیاست و رسالت اصلی نظام مهندسی در دانش گستری در محیط کشاورزی به حمایت و توسعه از نوآوری، صاحبان ایده و ابتکارات و تکنولوژیهای جدید اختصاص می یابد.
منبع: ایمنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه دست نویس نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ دی ۹۷
619 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0