انعقاد ​تفاهم نامه استارت آپ کارآفرینی در جنوب کرمان محمد نامور

انعقاد ​تفاهم نامه استارت آپ کارآفرینی در جنوب کرمان

معاون پژوهشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی جنوب کرمان از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک استارت آپ فعالیتهای فناورانه کسب و کار و کارآفرینی در این منطقه خبر داد.

کد خبر: 971002007 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲ دی ۹۷ - ۲:۱۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،معاون پژوهشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی جنوب کرمان از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک استارت آپ فعالیتهای فناورانه کسب و کار و کارآفرینی در این منطقه خبر داد.

انعقاد ​تفاهم نامه استارت آپ کارآفرینی در جنوب کرمان

انعقاد ​تفاهم نامه استارت آپ کارآفرینی در جنوب کرمان

​تفاهم نامه استارت آپ کارآفرینی در جنوب  کرمان منعقد گردید

محمد نامور گفت: تفاهم نامه استارت آپ کارآفرینی در جنوب کرمان بین مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و مرکز رشد جیرفت در راستای رویداد استارت آپ فعالیتهای فناورانه کسب و کار و کارآفرینی کشاورزی و دورههای آموزشی مختلف در محل مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی منعقد گردید.
نامور با عنوان این که استارت آپ، کسب و کاری نوپا و مبتنی بر تکنولوژیهای نوین است، ادامه داد: در قالب این تفاهم نامه برنامه های استارت آپ شامل دوره های آموزشی، کارگاههای آموزشی و بازدید فناورانه به شکل منظم و مداوم در جنوب کرمان برگزار گردد.
وی تصریح کرد:

جهت دادن به ایده های فناورانه متخصصان حوزه کشاورزی در راستای نیازهای این منطقه و ایجاد اشتغال و کسب و کارهای نوین و پایدار از اهداف این قرارداد است.
معاون پژوهشی مرکز تحقیقات جنوب کرمان به اهمیت پژوهش و فعالیتهای علمی در پیشبرد اهداف کشاورزی تاکید کرد و افزود: بخشی از رشد کشاورزی منطقه، حاصل پژوهش و برنامه ‌ریزی محققان و کارشناسان بخش کشاورزی است.

انعقاد ​تفاهم نامه استارت آپ کارآفرینی در جنوب کرمان

نامور اظهار داشت:

پیشرفت و توسعه پژوهش یکی از شاخص‌های توسعه در جهان است و کشورهای پیشرفته عمدتاً کشورهایی هستند که برنامه دارند.
این پژوهشگر افزود: رشد بخش زیادی از کشاورزی منطقه جنوب کرمان حاصل پژوهش و برنامه‌ ریزی محققان و کارشناسان این بخش است لذا اطلاع رسانی از نتایج تحقیقات و پژوهش در منطقه باید تقویت گردد.
استارت آپ، کسب و کاری نوپاست که عموماً حول محور تکنولوژی شکل گرفته و ظرفیت رشد قابل توجهی دارد.
مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی جنوب کرمان ۷ شهرستان را با جمعیت ۱ میلیون نفر تحت پوشش قرار میدهد.

منبع: کرمان آنلاین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ دی ۹۷
748 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0