برگزاری نشست اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان اردبیل با فرماندار اردبیل نشست اعضای هیات مدیره سازمان ن

برگزاری نشست اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان اردبیل با فرماندار اردبیل

نشست اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با حضور فرماندار اردبیل و معاون عمرانی وی برگزار شد.

کد خبر: 970929019 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۹ آذر ۹۷ - ۴:۲۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نشست اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با حضور فرماندار اردبیل و معاون عمرانی وی برگزار شد.

برگزاری نشست اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان اردبیل با فرماندار اردبیل

برگزاری نشست اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان اردبیل با فرماندار اردبیل

برگزاری نشست اعضای هیات مدیره سازمان  نظام مهندسی استان اردبیل با فرماندار اردبیل

فرید صالحی عالی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل، :

هدف از برگزاری این نشست را ارتقای سازمان و تقویت تعاملات برون سازمانی ذکر کرد.
صالحی عالی با اشاره به آمار اعضای نظام مهندسی و هم چنین ظرفیت عظیم فنی و مهندسی خواستار حمایت بیش از پیش مسئولان ارشد استانی از سازمان و به کارگیری نیروهای جوان، خوش فکر و مجرب در امور زیربنایی گردید.

وی، :

حضور نظام مهندسی را در کمیته های مختلف فنی و مهندسی استان از جمله ترافیک، سیما و منظر شهری و ماده پنج یادآور شد و نقش سازمان در این کمیته ها را اثربخش توصیف کرد.

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل:

همچنین بااشاره به مبحث بیست و دوم مقررات ملی ساختمان در مورد تعمیر و نگه داری ساختمانها، آمادگی سازمان را در راستای اجرای این قانون در ساختمانهای مورد نیاز دستگاههای اجرایی اعلام و بر صدور خدمات فنی و مهندسی به کشورهای همسایه در جهت ایجاد اشتغال برای مهندسان تاکید کرد.

جواد زنجانی،:

فرماندار اردبیل، از نظام مهندسی اردبیل به عنوان مجموعه ای موفق و نظام مند ذکر کرد و علاقه مندی خود را در جهت همکاریهای بیش تر در همه بخشهای فنی و مهندسی ابراز داشت.

زنجانی تصریح کرد: که هر زمان از مشاوره های نظام مهندسی در بخشهای فنی بهره گرفته شده نتایج مطلوبی رقم خورده و نظام مهندسی باید با مطالبه گری تخصصی و به دور از فضای سیاسی، اثربخشی خود را تداوم بخشد.


وی همچنین طرح، تفکر و برنامه ریزی مهندسی را نیاز اصلی توسعه شهری عنوان کرد و خواستار حضور فعال سازمان در همه کمیته های فنی متشکله در فرمانداری اردبیل گردید.

در این نشست، اعضای هیات مدیره سازمان نیز به نقش سازمان نظام مهندسی در حفظ سرمایه های ملی، ایمنی کارگاههای ساختمانی، حفظ آرامش، امنیت و سلامت بهره برداران و کارگران، ارایه کیفیت مطلوب، نظارت بر تولید مصالح ساختمانی توسط ناظران مقیم از سازمان، هماهنگی تمامی دستگاههای دولتی با سازمان در اجرای پروژه های ساختمانی و اهمیت نظارت و کنترل بر مواد اولیه مصالح ساختمانی تاکید کردند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ آذر ۹۷
777 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0