پنجمین دوره گردهمایی ملی فن آوریهای نوین صنعت ساختمان گردهمایی ملی

پنجمین دوره گردهمایی ملی فن آوریهای نوین صنعت ساختمان

پنجمین دوره گردهمایی ملی فن آوریهای نوین صنعت ساختمان با رویکرد بلند مرتبه سازی بیست و پنجم و بیست و ششم بهمن ماه نود و هفت در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

کد خبر: 970916007 تاریخ انتشار: جمعه ۱۶ آذر ۹۷ - ۶:۳۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،پنجمین دوره گردهمایی ملی فن آوریهای نوین صنعت ساختمان با رویکرد بلند مرتبه سازی بیست و پنجم و بیست و ششم بهمن ماه نود و هفت در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

پنجمین دوره گردهمایی ملی فن آوریهای نوین صنعت ساختمان

پنجمین دوره گردهمایی ملی فن آوریهای نوین صنعت ساختمان

پنجمین دوره گردهمایی ملی فن آوریهای نوین  صنعت ساختمان

این گردهمایی بصورت دوسالانه در تقویم دفتر مقرارت ملی ساختمان و معاونت مسکن و ساختمان وزرات راه و شهر سازی قرار گرفته و توسط دبیر خانه دائمی فناوریهای نوین صنعت ساختمان، مستقر در اداره کل راه و شهر سازی استان خراسان رضوی با مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی برگزار می شود.
محمدرضا مهردوست – مدیر دبیرخانه دائمی فن آوریهای نوین صنعت ساختمان در مصاحبه با خبرنگاران، اظهار داشت: پنجمین دوره گردهمایی ملی فناوری صنعت ساختمان دارای امتیاز یک دوره درس ارتقاء پایه پروانه اشتغال بکار برای کلیه رشته های ۷ گانه نظام مهندسی ساختمان است.

پنجمین دوره گردهمایی ملی فن آوریهای نوین صنعت ساختمان

مهردوست، محور های اصلی گردهمایی را شامل ایمنی و حریق، انرژی و معماری پایدار، سازه و زلزله، مصالح و استاندارد و هوشمند سازی اعلام کرد و خاطر نشان کرد: جهت بهره مندی متقاضیان در کلیه نقاط کشور، این دوره به صورت مجازی نیز در راستای توسعه پایدار بطور همزمان برگزار می شود.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ آذر ۹۷
1032 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0