تعیین تکلیف رئیس سازمان نظام مهندسی تهران، روز شنبه عضو هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران بیان کرد:

تعیین تکلیف رئیس سازمان نظام مهندسی تهران، روز شنبه

بیژن خطیبی، اظهار داشت: مقرر گردیده روز شنبه اعضای هیئت مدیره برای انتخاب ریاست سازمان نظام مهندسی استان تهران اجماع کنند تا مشکلات ایجاد شده در مدت اخیر برطرف گردد.

کد خبر: 970915013 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۵ آذر ۹۷ - ۵:۳۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،بیژن خطیبی، اظهار داشت: مقرر گردیده روز شنبه اعضای هیئت مدیره برای انتخاب ریاست سازمان نظام مهندسی استان تهران اجماع کنند تا مشکلات ایجاد شده در مدت اخیر برطرف گردد.

تعیین تکلیف رئیس سازمان نظام مهندسی تهران، روز شنبه

تعیین تکلیف رئیس سازمان نظام مهندسی تهران، روز شنبه

تعیین تکلیف رئیس سازمان نظام مهندسی  تهران، روز شنبه

وی، از عدم انتخاب رئیس نظام مهندسی استان تهران بعد از گذشت دو ماه خبر داد و افزود: متأسفانه بیش از چهل روز از اعطای اعتبارنامه‌های اعضای منتخب و همچنین بیش از ۲ ماه از انتخابات هشتمین دوره هیئت مدیره نظام مهندسی استان تهران می‌ گذرد، اما هنوز اعضای این سازمان و مدیران به یک اجماع برای انتخاب ریاست نظام مهندسی نرسیده‌اند.

خطیبی گفت: تشکیل نشدن نشست های هیئت مدیره این نظام، پرداخت نکردن حق الزحمه‌ اعضا و بلاتکلیفی در مدیریت این سازمان از مهم‌ ترین مشکلات بدون ریاست این سازمان بشمار می‌آید.

تعیین تکلیف رئیس سازمان نظام مهندسی تهران، روز شنبه

وی با اشاره به تشکیل نشست در وزارت راه و شهرسازی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران، ادامه داد: در این نشست مقرر گردید روز شنبه اعضای هیئت مدیره بر روی یک فرد خاص اجماع کنند تا مشکلات ایجاد شده در مدت اخیر حل گردد.
خطیبی تصریح کرد: ممکن است فرد انتخاب شده حداکثر آرا را نداشته باشد اما اعضای هیئت مدیره باید از این قانون و این انتخاب تمکین کنند در غیر اینصورت معاونت مسکن و ساختمان براساس قانون وارد عمل می گردد.

عضو هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران با اشاره به این که متأسفانه اختیارات بی حد و حصر رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان و اعضای هیئت رئیسه از مهم‌ ترین علل انتخاب نشدن رئیس سازمان نظام مهندسی بشمار می‌ رود، تصریح کرد: در این دوره گروه‌ های متفاوتی رأی آورده‌اند و همین موضوع سبب علت تأخیر در انتخاب هیئت رئیسه شده است.
وی خاطر نشان کرد:

در دوره‌ های قبل بیشترین اختیارات به عهده هیئت مدیره بوده ولی از دوره ششم تمامی اختیارات به هیئت رئیسه واگذار گردیده البته ما در دوره هفتم سعی کردیم بخشی از این اختیارات را کاهش دهیم و امیدوار هستیم وزارت راه و شهرسازی و مسئولان این حوزه بخش عمده‌ای از اختیارات را به هیئت مدیره واگذار کنند تا شاهد چنین مشکلاتی در نظام مهندسی نباشیم.
وی یاد آور شد: کاندیدای رئیس سازمان نظام مهندسی بسیار زیاد است اما نوز گزینه خاصی مدنظر نیست و برخی از اعضا نیز با ترک جلسات سعی دارند جلسه را از حد نصاب بیندازند و همین موضوع مشکلاتی را در این بخش ایجاد کرده است.

عضو هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران، در خاتمه افزود:

در صورت عدم انتخاب هیئت رئیسه در روز شنبه اداره کل راه و شهرسازی به موضوع وارد می‌شود.

تعیین تکلیف رئیس سازمان نظام مهندسی تهران، روز شنبه

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ آذر ۹۷
802 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0