بازدید دامادی از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در بازدید دامادی از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران عنوان گردید؛

بازدید دامادی از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با عنوان این که در مجلس برنامه های سازمان نظام مهندسی ساختمان را پیگیری میکنیم، گفت: این سازمان بازوی قوی در رعایت ضوابط و قوانین مرتبط با ساخت و ساز است.

کد خبر: 970915005 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۵ آذر ۹۷ - ۱۲:۰۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان  مازندران،عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با عنوان این که در مجلس برنامه های سازمان نظام مهندسی ساختمان را پیگیری میکنیم، گفت: این سازمان بازوی قوی در رعایت ضوابط و قوانین مرتبط با ساخت و ساز است.

بازدید دامادی از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

بازدید دامادی از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

بحث بیمه تأمین اجتماعی ویژه مهندسین  را در مجلس پیگیری میکنیم

نماینده مردم شریف ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در بازدید از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران، ضمن تبریک بابت انتخاب رئیس جدید سازمان، ادامه داد: کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از فعالیتهای سازمان نظام مهندسی حمایت میکند.

محمد دامادی با اشاره به این که نظارت سازمان نظام مهندسی بر ساخت و ساز و ایمنی ساختمانها، سبب کاهش خسارات در بلایای طبیعی است، خاطر نشان کرد: سازمان نظام مهندسی مازندران در این مسیر قدم برمیدارد و آن چه از نظر مهندسی باید اجرا شود، را پیگیری می کند.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با عنوان این که وجدان بیدار در حوزه های مختلف بویژه در اجرای قوانین و ضوابط ساخت و ساز، ضرورت امروز جامعه ما است، تصریح کرد: امروز باید وجدانهای خفته را بیدار کنیم تا رفاه و آسایش بیش تری برای مردم فراهم گردد.
در ادامه فرشیدرضا حقیقی رئیس سازمان، با عنوان این که در اجرای برخی قوانین و اصلاح مقررات، نیازمند همکاری نمایندگان مجلس هستیم، یاد آور شد: با توجه به اتحاد نمایندگان مازندران، میتوانیم از این قدرت در اجرای برنامه ها و اهداف سازمان، بهره ببریم.


حقیقی در خاتمه یاد آور شد: با توجه به این که اکثر نمایندگان مجلس یا خانواده آن ها از خانواده بزرگ نظام مهندسی استانها هستند، در مورد بحث بیمه تأمین اجتماعی ویژه مهندسین، نیازمند اتحاد سازمانهای نظام مهندسی کشور در این مقوله و حمایت کمیسیونهای عمران و اجتماعی مجلس شورای اسلامی و دولت به شکل منسجم تری هستیم.
در مورد بحث بیمه تامین اجتماعی، دامادی قول هرگونه همکاری و پیگیری در این خصوص را اعلام نمود.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ آذر ۹۷
733 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0